Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej det var inte jag. Åkte tillsammans med några Lakritsremmar ner till Malmby flygfält för att kika på lite stuntåkning. Det var inte så mycket aktivitet där så vi drog vidare till Södertälje där vi käkade sen ner till Rosenhill och den berömda Slingerbulten, därifrån åkte upp till Sthlm centrum där vi cruisade Sveavägen vidare ut till Märsta, Sigtuna ner via Enköping till hemorten Vås. Det blev en del fina vägar och redigt tempo.SimmPsi skrev:Vart ute och kört lite med farsan och syrran idagSkjuts en kompis till sura och hämtade några skivor så mötte jag några hojar..bla en Hayabusa kan det vart Arwe tro?
![]()
(p.s V-Twin är sååååå jävla MYS!! d.s)
Pejo skrev:....dessutom passade vi på att väsnas i tunnlar i stockholm, och cruisa på sveavägen...![]()
aRWe skrev:Jag tippade med Busan, flera vittnen![]()
aRWe skrev:Inget allvarligt, lite mer repor på högerkåpan plus ett avbrutet bromshandtag.![]()
Det hände inne på en parkering och farten var inte mer än ett par tre km/tim.
Funatic skrev:Idag har jag en kompis övningkört med mig, Fredrik som är en gammal lumparpolare har köpt en Aprilia RSV Mille och håller på och ta mc-kort!
Jag måste säga att jag tyckte han var riktigt duktig!![]()
Uppkörning bokad i Juni och efter det har vi en ny, trevlig medlem i klubben![]()
FredR1k skrev:Brumm brumm...
Hallsta
Sura
Ramnäs
Skultuna
Västerfärnebo
Norberg
Fagersta
Kolsva
Strömsholm
Stationen
![]()
mrchamp skrev:Var hem till Funatic och hans Fru igår.. Hittade nycklarna till Fun´s ZX12:a och tog den på en liten tur. Gick ju bra som fan för att av en "touringhoj"![]()
Ställde på hojen idag och ringde försäkringsbolaget fick en höjning av permien med 120:-/mån kul.......
men nu på kvällen blev det 8 mil iallafall
fan va skönt de e att få åka igen![]()
![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |