Dagbokstråden

Har sålt iväg min hoj till Gävle nu! Skulle uppskatta om folk håller ögon o öron öppna åt mig nu...får du nå´n billig R1 över när du skruvat klart fredR1k :hihi

Stora mc-jakten är igång nu...

sporTlovEr skrev:
Har sålt iväg min hoj till Gävle nu! Skulle uppskatta om folk håller ögon o öron öppna åt mig nu...får du nå´n billig R1 över när du skruvat klart fredR1k :hihi

Stora mc-jakten är igång nu...
R1:a vadå R1:a du ska ha en FZR 1000 :lol

ISR-skivor på plats

Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....

Bifogat

• PICT0017 copy.jpg
    PICT0017 copy.jpg
    107.6 KB · Visningar: 80
JJIIIHHHUUU flytta hojen te farsans garage idag montera i batteriet på med tändningen låta soppapumpen jobba lite full chok och vvviiiii vrrrr oommmmmm gick på alla burkar utan minsta feltändning fan va skönt. he he dock har tutan get upp hoppet så en sådan sak fixas fram. he he jag e bra glad idag :banana :yoparty fan nu får våren komma

Syrran, 40 bast satt o garage-gasade på hojen igår :D jag höll fasiken inte att få av henne från hojen igen "bara liiiiiite till??? en gång tilll?!??!?!?" Slutar väl med att hon skaffar hoj hon också :yoparty

Pejo skrev:
Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....

Törs ju f-n inte ligga bakom pejo med de där hejdarna, då har man väl hans bromslykta rakt i hjälmhöjd...

r matte skrev:
JJIIIHHHUUU flytta hojen te farsans garage idag montera i batteriet på med tändningen låta soppapumpen jobba lite full chok och vvviiiii vrrrr oommmmmm gick på alla burkar utan minsta feltändning fan va skönt. he he dock har tutan get upp hoppet så en sådan sak fixas fram. he he jag e bra glad idag :banana :yoparty fan nu får våren komma

gör som jag , köpte en tuta på biltema för ca 50 kr, fungerade utmärkt!!! orginal kostar säkert 10 ggr mer..?

Pejo skrev:
shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju! ;) :D
Tråkigt nöjd va?

Mattias skrev:
DU KOMMER ATT KRASCHA!!!
:rolleyes:

Hörröduru. Jag vet minnsann enn som tjörrde på bana en gång, med ett Pilot Rood framme och ett Makkadamm bak, och han roolade, typ tjörde om alla på utsidan ändå, och alla vart arjja o så.

Det är bara i jötteborg o i koola innekretsar i tokholm som det inte greppar med Pilot Rood. DireCkt!

TinaTjejen skrev:
shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju! ;) :D
Tråkigt nöjd va?
Japp, rätt skönt att allt e på plats, äntligen.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...