Dagbokstråden

majeneee, skulle ju byta lösen för LÄNGE sen, och lyckades radera mailet med aktiveringslänken... Sen har det inte blivit fixat bara.

Annars då? Allt bra hoppas jag?

Bara bra! Du själv? Övergivet Ramnäs för V-rås nu? Slutat kränga hojar för att istället kränga Bilar på HP?
Nu blev det som privat pm i denna tråd..:D

Inhandlat klart kåpglas á là double bubble, samt kamerafäste, skall ge mig in i Nöjesdokumentärfilmernas land på turåkningar och bandagar nästa år:)

Var ju runt 7-8 grader mitt på dagen så jag såg 3 hojar ute dock kromslädar, känns inte som man kommer att hojen i åkbart skick när det är dax.

Tog premiärturen för i år idag. Det var lite kallt om händerna men annars gick det bra! Mötte 2 st kromslädar, en som hejade..! Det var inte igår man vinkade till en motorcyklist precis!

3 mil blev det :)

Nu längtar jag bara ännu mer tills våren och sommaren är här på riktigt..

Tog premiärturen för i år idag. Det var lite kallt om händerna men annars gick det bra! Mötte 2 st kromslädar, en som hejade..! Det var inte igår man vinkade till en motorcyklist precis!

3 mil blev det :)

Nu längtar jag bara ännu mer tills våren och sommaren är här på riktigt..
Skaffa styrmuffar så klarar du händerna. ;) Biltema kommer börja sälja styrmuffar för 99 kr paret. :banana

Skaffa styrmuffar så klarar du händerna. ;) Biltema kommer börja sälja styrmuffar för 99 kr paret. :banana

Man ska frysa lite i februari, det hör till tycker jag :tungan

Men jag minns att du hade såna i höstas när vi andra frös om händerna:tummenupp

Får se om man kanske tar en tur idag med?!

Nyss hemkommen från en tur på 7 mil. Det var uppfriskande!

Mötte faktiskt en del hojar, några glidare, 3 sporthojar och 2 motarder. Det var fint att få slänga ut vänsterhanden då och då:tummenupp

Nyss hemkommen från funbike, har bänkat hojen med
G&G slip-on, K&N-filter och PCIII.
100.7 bakhjulshästar och ett mycket bättre register!

Kawasaki uppger 106hk i motorn. Jag är väldigt nöjd!

En ny skinnjacka blev det också.

Nytt skinnställ!

fick mitt nya skinnställ idag(berik race), fy fa.. vad tajt det sitter, blir nog att sitta framför tv,n med stället på sig i några timmar:gnissla

fick mitt nya skinnställ idag(berik race), fy fa.. vad tajt det sitter, blir nog att sitta framför tv,n med stället på sig i några timmar:gnissla

Glömde att säga det, det bästa sättet för att få kanonpassform är att sätta på sig stället gå in i duschen och se till att det blir riktigt blött sen ha det på sig någon timme(hellst tills det är torrt) så formar sig stället efter kroppen. Glöm bara inte att smörja in stället med fett när det torkat.

Nu går köksrustningen mot sitt slut, fattas bara lite passbitar, golvlister och socklar, kakel och få dit bänkskivan i bok, lite mera färg på väg och tak, belysning, täcksidor mm....det är jobbigt att rusta kök, rörigt blir det och dyrt..men det är skönt när det är klart:tummenupp Visar bilder före, under och efter. Men nu är det snart hojsäsong för hela slanten:tummenupp

Bifogat

• Diskbänken oxå borta (Medium).JPG
    Diskbänken oxå borta (Medium).JPG
    55.6 KB · Visningar: 64
  • kyl o frys (Medium).JPG
    kyl o frys (Medium).JPG
    36.3 KB · Visningar: 66
  • Köksluckor Laminat 1997 (Medium).JPG
    Köksluckor Laminat 1997 (Medium).JPG
    68.5 KB · Visningar: 77
  • diskbänksdel (Medium).JPG
    diskbänksdel (Medium).JPG
    70.5 KB · Visningar: 78
Last edited:
Första bandagen

:tummenupp japp nu är det dags om en vecka (3-4 april) smäller det, två dagar på gelleråsen, får hoppas att det blir lite varmare bara:gnissla

Jag såg en sopmaskin som sopade grus från trottoaren runt cityringen igår, det är lite vårtecken!

Har dock inte sett om sopningen av gatorna börjat, men det får man väl hoppas :)

sporTlovEr - Stämmer det så blir det en och annan tur!

Idag var det premiär för att känna om reglagen satt kvar.
Tog ett varv runt stan och passade mig för det läskiga gruset. Under vintern har jag märkt att hojen inte svarat på gasen som den ska & fundera naturligtvis på vad det är för fel. Med nya stift & orörda förgasare så kunde det kanske vara soppan som spökade. Jag slanga ur all gammal soppa och fyllde på med ny färsk & fin. Nu funka allt som det ska så det gamla åker i en av bilarna.
Har även monterat ny kamkedjesträckare för att få bort lite kedjeljud & den funka.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman