SimmPsi skrev:Äntligen har dagen som man tänkt vareviga dag på i 300 dagar kommit MUCK!
Välkommen ut! Jag ser fram emot att åka knarr med dig, "Mr Klister"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SimmPsi skrev:Äntligen har dagen som man tänkt vareviga dag på i 300 dagar kommit MUCK!
Där stod man i sina vanliga kläder och Majoren gasta ut "HÖGER VÄNSTER OM, FÖRLÄNGT ÖVNINGS UPPEHÅLL, MARSCH!!!"![]()
Nu är jag äntligen fri från lumpen som är ett färgglatt minne med massa tok med polarna och stendöda jägarkök i spöregnRullar in 20 740 kr imorgon på kontot, HELT nya däck till MCn står i garaget som jag snart ska ut och slänga på hojen. Blir det bättre än så här,det kan man alltid klura på?
Ses snart på vägarna!!!![]()
Du är inte full? Full rulle(är det på kawwa zx12rFunatic skrev:Hej. Jag heter Rulle.
Det regnar. Hej då!
Funatic skrev:Hej. Jag heter Rulle.
Det regnar. Hej då!
Pejo skrev:Regn är härligt, påminner mig om svensk sommar. Idag har jag haft turen att få åka genom mitt första ösregn, men vad gör det - jag fick ju se FredRD350's 350 hoppa igång - också känd som upphovsmaskin till Lützendimman.
O ingen tog några kort? Skulle gärna vilja höra lite mer hur det var på Gelleråsen!Pejo skrev:Regn är härligt, påminner mig om svensk sommar. Idag har jag haft turen att få åka genom mitt första ösregn, men vad gör det - jag fick ju se FredRD350's 350 hoppa igång - också känd som upphovsmaskin till Lützendimman.
sporTlovEr skrev:Låsning i nacke o rygg, skall till kiropraktor idag..inte kul, spännet på nya hjämen har pajat, måste ringa ava mc![]()
sporTlovEr skrev:Låsning i nacke o rygg, skall till kiropraktor idag..inte kul, spännet på nya hjämen har pajat, måste ringa ava mc![]()
FredR1k skrev:Annars kan jag rekommendera låsnings fri nacke å rygg funkar kanon![]()
humlan skrev:japp då har man varit ute och åkit glidare för först gången då.... japp en riktigt en med väskor och sånt .... iof fattas både vindrutan och fransarna men jag klarar mig nog utan dom.......
![]()
så ser ni någon med sporthojströja på en glidare under dom närmaste veckorna så är det bara jag..........
//humlan
sporTlovEr skrev:Kört el åkt? Hon måste botas!! Har någon medicinjag får väl slänga upp´na på RF:en så botas hon omgående...
humlan skrev:kört så¨klart..... lite jobbigt i dom högre hastigheterna bara
.... det fladdrar och drar då bara
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |