Dagbokstråden

Haha låter som man skulle vara värsta monstret när ni skriver :D
Är ju nyb jag med :tummenupp
Dock är jag lite besviken.. bara en lårkaka?? :krama

Du var ett monster igår, det är taskigt att sparka dom som är mindre ;)
Igår kände jag bara av på ena låret men imorse när det va dags att pina iväg till jobbet så märkte jag att det va på båda, jag går som att jag har skitit på mig :yoparty

Du var ett monster igår, det är taskigt att sparka dom som är mindre ;)
Igår kände jag bara av på ena låret men imorse när det va dags att pina iväg till jobbet så märkte jag att det va på båda, jag går som att jag har skitit på mig :yoparty

Det härdar :D

Jag har inte ens träningsvärk trots dubbelpass borde kanske tagit i hårdare :rolleyes:

lagom kul att bara äga skrotbilar som inte är särskilt driftsäkra.
inte så varmt att åka till jobbet imorse, + att man var tvungen att hålla 100+ för att hålla visiret regnfritt:näsblod

Någon eller några som ska ut och åka imorn ??

Jag har de senaste åren, suttit med kompisar vid kiosk/kebab /korvnasarna precis där man svänger upp mot Sanda, sitta där i titta när allt möjligt mellan himmel i jord puttrar förbi..

Dock så är man bortlovad hela dagen imorrn tyvärr..hoppas fler hoppar på detta:)

impulsåkte till sviestad idag med GAMMA för körning med Racetrack.nu

vart en sjysst dag! fick lite regn på morgonen och lite efter lunch men annars uppehåll,
så nu har man tränat lite på våtkörning oxå! jag och GAMMA delade på banan under ett blött pass,
vi var 20pers + 6 instruktörer delat i 2 grupper! grymt mycket bantid!

jämnfört med förra helgens körning på kinnekulle så vare här guldguld!
Det är så här banåkning ska vara! mycket bantid och lite folk på banan!

impulsåkte till sviestad idag med GAMMA för körning med Racetrack.nu

vart en sjysst dag! fick lite regn på morgonen och lite efter lunch men annars uppehåll,
så nu har man tränat lite på våtkörning oxå! jag och GAMMA delade på banan under ett blött pass,
vi var 20pers + 6 instruktörer delat i 2 grupper! grymt mycket bantid!

jämnfört med förra helgens körning på kinnekulle så vare här guldguld!
Det är så här banåkning ska vara! mycket bantid och lite folk på banan!

Kalas:tummenuppGäller ännu mer ta sig tid att dricka ännu mer ordentligt då och även om tiden finns för mera pass att ta behövlig vila och tid till reflektion mellan passen ändå!

Detta är så coolt så det måste hamna i dagbokstråden :tungan
I dag tränade lillkillen Rasmus 5år & 7mån Knatte :martialarThaiboxning:martialarVKC
Han var lite svårstartad och blyg i början men lär ju släppa efter några träningar samt att efter träningen så kom frågan får jag gå på fler träningar? :tummenupp

Avslutningsvis vill jag bara säga vilken tur att han inte gillade sån fjollsport som fotboll :D

Nöjd farsa :fakta

I dag tränade lillkillen Rasmus 5år & 7mån Knatte :martialarThaiboxning:martialarVKC
Han var lite svårstartad och blyg i början men lär ju släppa efter några träningar samt att efter träningen så kom frågan får jag gå på fler träningar? :tummenupp

Avslutningsvis vill jag bara säga vilken tur att han inte gillade sån fjollsport som fotboll :D

Killen kommer säkert klå mig i thai, tur att vi inte går i samma grupp!! :Bugar

Ännu ett barn räddat ur bollträsket...:yoparty

Hojsuget är enormt just nu!! Motorn är iaf ur hojen och den har börjat att dela på sig.

Aja till det jag skulle dagboka om! :tungan Jag åkte ner till Göteborg på jobb igår och sov där inatt, så igår kväll så satt jag på hotellrummet och kollade på blocket som vanligt. Hittade en hoj som jag blev extremt sugen på, en geggmoppe!! Så jag åkte förbi handlaren på väg hem idag, pratade lite med säljaren och tänkte ta med mig hojen hem om jag fick ner den till priset som jag kunde tänka mig men jag sa inget till honom eftersom att jag funderade på hur jag skulle lägga upp prutandet. Sen ringer hans telefon och han går iväg, han kommer tillbaka efter 2 minuter och ber så hemskt mkt om ursäkt men hojen är nu såld.. En kille hade vart där och kollat på den dagen innan och skulle tänka på saken.

Så nu blev det ingen geggis men sökandet kommer fortsätta tills en har blivit köpt eller hojsuget är bortblåst (läs bomba hårt som fan med lill gixxern) :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT