Dagbokstråden

min nya kärlek<3

Bifogat

• IMG_0130.jpg
    IMG_0130.jpg
    252.7 KB · Visningar: 51
  • IMG_0136.jpg
    IMG_0136.jpg
    171 KB · Visningar: 49
  • IMG_0137.jpg
    IMG_0137.jpg
    248.9 KB · Visningar: 54
  • IMG_0139.jpg
    IMG_0139.jpg
    231 KB · Visningar: 54
  • IMG_2194.jpg
    IMG_2194.jpg
    251.9 KB · Visningar: 47
  • IMG_2186.jpg
    IMG_2186.jpg
    245.4 KB · Visningar: 52
  • IMG_2226.jpg
    IMG_2226.jpg
    233.8 KB · Visningar: 56
Last edited:
Ser fint ut Pontus. Jag hoppas att du får övningsköra o har alla papper klara så du kan ta med henne till gröndal på lördag :)

Ser fint ut Pontus. Jag hoppas att du får övningsköra o har alla papper klara så du kan ta med henne till gröndal på lördag :)

jag får inte övningsköra förns i vinter :( dock får jag köra ute på typ ica lagret och finnslätten om pappa är med :D det hans hoj nu sen får jag den i vinter ;D

Jo får fan hänga på nu :D vart kör ni?

Uja, du lär få svårt att inte haka på, endurobanor och cross runt oss skiter helt i behörigheter, så det är helt ok för dig att spaka den där besten. :)

På med gegg-kittet asap! Gört!

Geggmoppetråden...där försöker jag skriva när jag är iväg på bus.

Uja, du lär få svårt att inte haka på, endurobanor och cross runt oss skiter helt i behörigheter, så det är helt ok för dig att spaka den där besten. :)

På med gegg-kittet asap! Gört!

Geggmoppetråden...där försöker jag skriva när jag är iväg på bus.

najs! det går fort att byta till gegghjul så det är lugnt :D har bara inget sätt att frakta den på förutom att köra då..

jo jag mena det men orkade inte skriva det ^^ hur tar ni dit era moppar?

Släp. :)

Ett extra plastkitt med slitåslängplast skulle jag absolut ha på den där för geggbruket, det går *hårt* åt grejerna (kan ju vara kul att ha den fin när det är asfaltshjul på'n). Hasplåt och ramskydd (mot stövelgnugg...edit - sådana har du redan) är viktigt med. :)

KTM har en fin hasplåt i någon armerad superduperplast som är helt ok, hade en sådan på min 525:a. :)

/J

jag får inte övningsköra förns i vinter :( dock får jag köra ute på typ ica lagret och finnslätten om pappa är med :D det hans hoj nu sen får jag den i vinter ;D

Fan va surt, aja men kom med till gröndal iaf. Kommer bli riktigt kul kan ja lova!

Släp. :)

Ett extra plastkitt med slitåslängplast skulle jag absolut ha på den där för geggbruket, det går *hårt* åt grejerna (kan ju vara kul att ha den fin när det är asfaltshjul på'n). Hasplåt och ramskydd (mot stövelgnugg...edit - sådana har du redan) är viktigt med. :)

KTM har en fin hasplåt i någon armerad superduperplast som är helt ok, hade en sådan på min 525:a. :)

/J

har hasplåt och en orange plast som ryker på isf sen tar jag väl det lugnt i början iaf, sen måste den drevas om :) 15/44 nu

Fan va surt, aja men kom med till gröndal iaf. Kommer bli riktigt kul kan ja lova!

tror jag åker dit med min ettTjufem

Last edited:
har hasplåt och en orange plast som ryker på isf sen tar jag väl det lugnt i början iaf, sen måste den drevas om :) 15/44 nu

13/50 (alt 52) är mer vettigt till geggan. :) Och du kommer käka upp plast och dekaler hur lugnt du än tar det. Kylarvingar/sandig gegga/crossbrallor. Do the math. :hihi

Gört.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...