Dagbokstråden

Soool idag, så det blev lite hojåka för mej äntligen igen! Vad jag har saknat... Körde landsväg och lite i staden, men under min timme på sadeln såg jag ingen mer mc är jag :confused: Vad har ni haft för er idag? Man måste ju prioritera :hojsmilie:)

huga!! var dte inte kallt?:skrämd min pärla står där hon står..:trött

Soool idag, så det blev lite hojåka för mej äntligen igen! Vad jag har saknat... Körde landsväg och lite i staden, men under min timme på sadeln såg jag ingen mer mc är jag :confused: Vad har ni haft för er idag? Man måste ju prioritera :hojsmilie:)

Vart heldag från 0930 -1400 25mil med stopp och besök på lite olika ställen.

Bilder mannen bilder...inga bilder=Aldrig hänt!!:D (inte avis alls:rolleyes:)
Ser att du skaffa nytt åkdon med...najs!!!!

Haha skulle ta bilder var det tänkt men måste ha vart i nått sorts lyckorus för jag glömde helt och hållet bort :D
Var iväg till sulas och handlade.
Vart ett halvarsons ryggskydd + hjälm.

Bifogat

• 001.jpg
    001.jpg
    249.5 KB · Visningar: 51
  • 002.jpg
    002.jpg
    238.5 KB · Visningar: 49
  • S1pro_white.gif
    S1pro_white.gif
    78.3 KB · Visningar: 45
Haha skulle ta bilder var det tänkt men måste ha vart i nått sorts lyckorus för jag glömde helt och hållet bort :D

:yoparty Så ska de se ut, bra hojval. En sån har jag med vart sugen på, men inte gjort slag i saken. Man måste gilla rad3:an, grym maskin :tummenupp

Årsmodell?

Grattis!!

Har idag justerat växlepinnen så man får i mer än 2 växlar innan den tar i kåpan , satt distanser på fotbromsen så den inte skaver emot motorkåpan, samt även justerat kicken så den inte skaver emot ljuddämparen..

Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash

Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash

Du var mig en hurtig jävel :mad:

Haha, så kan det vara. Man vill ju bara köra mer, men idag var vädret tillbaka till det normala. Som sagt, grattis igen och schyst med matchande hjälm! :tummenupp

Första turen för mig igår på Triple R:en

Bifogat

• IMG_2429_edit_fb.jpg
    IMG_2429_edit_fb.jpg
    166.8 KB · Visningar: 53

jag går inte ut utan min vakthund och hon är i västerås just..ja skyller på det..:)

Springa 8 km frivilligt. :näsblod

Galning! Blir du snabbare av det? :D

Inte snabbare på hojen (det är det bara tid på fotpinnarna som ger), men mer uthållig, mer pejl på vilken nivå man kan lägga sig för att orka längre stunder, och kanske det man märkt mest - man återhämtar sig snabbare. :)

Fysträning is the shit.

Inte snabbare på hojen (det är det bara tid på fotpinnarna som ger), men mer uthållig, mer pejl på vilken nivå man kan lägga sig för att orka längre stunder, och kanske det man märkt mest - man återhämtar sig snabbare. :)

Fysträning is the shit.

Där har du dina poäng!! Själv är jag i dåligt träningsskick, är väl därför jag har träningsvärk ännu i benen.:D Skall man som du säger lägga sig på en viss nivå och vad man orkar så ger ju fysträningen det..det är nog ingen som vinner endurotävlingar och kåsor för de kan köra 2 mil snabbt som fan på enduroslingan men kör in i väggen sen.., men kan man hålla ett lite lägre tempo men orkar i 6 mil så är det ett vinnande recept!:tummenupp

Där har du dina poäng!! Själv är jag i dåligt träningsskick, är väl därför jag har träningsvärk ännu i benen.:D Skall man som du säger lägga sig på en viss nivå och vad man orkar så ger ju fysträningen det..det är nog ingen som vinner endurotävlingar och kåsor för de kan köra 2 mil snabbt som fan på enduroslingan men kör in i väggen sen.., men kan man hålla ett lite lägre tempo men orkar i 6 mil så är det ett vinnande recept!:tummenupp

killen som la sin hoj å gick vinner inte kåsan!

hahaha kan inte släppa det där :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...