mike andersson
Ny medlem
Fan oxå, börjar gå utförJag får städa men inte köra hoj och hon ska ha hästar finns det ingen jävla rättvisa?
Ska tjika på jänk imorn, 100 lakan och man får prestanda som kan jämföras med en GS650, tragiskt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan oxå, börjar gå utförJag får städa men inte köra hoj och hon ska ha hästar finns det ingen jävla rättvisa?
Ska tjika på jänk imorn, 100 lakan och man får prestanda som kan jämföras med en GS650, tragiskt!
Igår provade jag nog den minsta hoj jag kört hittils, Gabor 2:s grabbs hoj. En Liten cross/Fiddy Orion 30 4-takt, hade lite problem först då jag ville peta växlarna åt fel håll, men är det riktig maskin ligger de i omvänd ordningBra tryck för vara så liten maskin(50cc).
![]()
Hmm ryktet säger att Gabor2 gjorde en Chorizo....dikeskörning med pw50
![]()
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gångFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på han honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2
![]()
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gångFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2
Orion 30 dikeskörning, även liillgrabben hans vurpade, dock med skyddsmuddering.
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gångFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...
ha ha..det måste han berättat själv..wheelie och han gled av bakstänkaren, men han höll fortfarande i styret..tror aldrig jag sett Gabor springa så fort någon gångFlipp flopp tofflorna flög som ett par missiler över huvudet på honom, skyddsmudering var, kortbrallar, t-shirt, stekarbrillor och flipp-flopp sandaler.. och jag tror han gjorde en kullerbytta ner i diket...han gjorde även en kullerbytta tidgare på dagen hos mig, när han skulle kliva över vår kompostgaller/hundhinder..Gymnastik is tha shit för Gabor2
Orion 30 dikeskörning, även liillgrabben hans vurpade, dock med skyddsmuddering.
Detta är ett obligatorium för oss i haverikommissionen så nästa gång vet du att du lika gärna kan dyka rätt ner i diketdet är ju bara du kvar !!!
Första turen på Mantorp Park slutade bra. Detta trots att arrangören hade bestämt sig för att köra utan klassindelning och använda sig av öppen depå och blanda bilar och hojar på banan samtidigt. Fast det visade sig faktiskt fungera hur bra som helst. Troligtvis pga att det bara var 3 bilar på banan och en handfull hojar.
Det var lite nervöst och svårt att hitta runt på banan under de första passen. Men efter lite tillvänjning började man hitta någorlunda bra runt på banan och satte 1.27 tider som bäst. En bana som är riktigt kul och SNABB, 255 km/h på långa rakan och över 200 km/h på start och mål (GPS fart).
Största lärdomen från dagen, Hur det känns att bli frånåkt som ett möte....
Vi hade 3 PRO Suberbike killar med på banan samtidigt som oss. Jag behöver nog egentligen inte säga mer. När jag tycker att jag bromsar sent efter långa rakan, då har somliga inte ens börjat fundera på att börja bromsa.
Idag blev det en tur till skinnskatteberg för däckbyte...fint i Västerås men regnet kom efter surahammar...skit tråkigt..men nu har man nytt framdäck på iaf...
Kära dagboken. Idag passerade man 1000mila gränsen för iår![]()
Husan borta, enduron läggs på is - och det letade sig in en tillfällig buskamrat i garaget i form av en kåtte seKsförti'.Kan bli kul till söndagens BKK på Hälla.
/J
Kul på Hälla??? Det ska vi allt ta ur dig.![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |