Dagbok

Har du orkat läsa alla delar? Sjuk kille med för mycket fritid?

Jarle skrev:
Har du orkat läsa alla delar? Sjuk kille med för mycket fritid?

Hell no! Kille med koll! Undrar om det går hem hos lunisarna bara.... Jag menar, han använder ju bara stora bokstäver i början av meningen.... Obegripligt.

Har kommit till sida 6 nu och funderar på att stänga ner. Killen blir bara argare och argare utan att egentligen komma fram till något.

Fan va skön text... känndes precis som om det var en polare till mig som kunde skrivigt den!! :hihi

100% sanning :D

"Hugger man itu en fjortisflicka med ett jättevasst svärd så är allt som kommer ut en massa rosa ludd... "

:fakta

Hur hinner man med sånt?

Hur hittar man sånt DBinlägg? :va

Jag vill flytta till Varberg. Han har ju faktiskt en poäng om datanördarna och skulle han ha två rätt så är ju Varberg superintressant...

Chrille skrev:
Jag vill flytta till Varberg. Han har ju faktiskt en poäng om datanördarna och skulle han ha två rätt så är ju Varberg superintressant...

Tycker du att svarthåriga, svartklädda svartrockarbrudar är något att ha med skärsår på armarna som inte ens kan döljas med laser?

Neee, då flyttar jag hellre till Göteborg där ryktet säger att de har Sveriges finaste brudar :tummenupp

750RR

Chrille skrev:

...jaa, verkligen...
vet du om det finns mycket jobb i Varberg? :slicka

"Dagens teckning:

;^-^-^-^-^-^-^-^O^^^^
;-^-^-- _-^-^-^_-^-^^^^

EN KROKÅDILL!!

aV ROgER, 24 År

Okej då, det var gårdagens teckning men det var så jävla snygg så jag var tvungen att visa den i repris."

HAHAHHA :D Skön kille! :tummenupp :banana

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör