Dagar då allt skiter sig

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Är det bara jag som drabbas av dagar då i stortsett allt skiter sig?
Idag är ju tydligen en sån iaf. Börja med att tjejen fick ett avslag på ett jobb som hon sökt. Inte så konstigt kan man tycka men när dom ringt ifrån stället och sagt att det låter jätte intressant och lovordat följt med att intervjuerna kommer starta nästa vecka. Också får hon helt plötsligt ett mail där dom tackar för visat intresse skiten och att tjänsten tilldelats en annan. Happ, detta var lite som jobbet för att vi ska slippa flytta till sthlm. :gnissla

Trist! Men jaja, tänkte då ska jag ringa på hojen som jag äntligen ska kolla på imorgon. Har haft kontakt med honom förut en antal gånger men vi ska åka neröver idag och tänkte då kolla på cykeln. Fram med blocket för att kolla telenr. Men tror ni annonsen finns kvar?! I helvete heller! Den är säkert såld. :huvet

Sen ska mitt nya ställ komma idag, skit bra hinner jag hämta ut det innan vi åker, men de lär jag ju kunna glömma i helvete att de gör. Och att vi ska åka bil neröver vill jag inte ens tänka på. Kommer väl bilen explodera och man vaknar upp i helvete naken på alla fyra med :cdevil bakom. :tungan

Jaja, efter regn kommer sol. :hihi

UrbanTiger skrev:
2219412 Låter som en jättekatastrof... det löser sig efter att ni tvingats in i en 1:a i Hallonbergen. Kanske kan ni säga nej till dom som tvingar er att flytta men dom kanske har vapen och grejjer.
Finns massor av hojar till salu har jag hört.

Vad bra du!
Vill man verkligen bo kvar där man kommer ifrån utan att måsta jobba i sthlm några år för att få erfarenhet så är det ganska trist att få ljuset i tunneln släckt.

Visste finns det fler cyklar men vi har inte samma utbud här uppe som ni har nere i södra sverige.

Och varför bryr du dig ens att skriva om du bara ska klanka ner?! Har du inget bättre för dig? Ditt inlägg var iaf jätte fyndigt och kul. :fatta! Jävla trist med alla wise ass!

Last edited:
UrbanTiger skrev:
2219477 Så melankoliskt :död

Är livet förstört för att en chans gick åt pipan. Tänk om det var 300 sökanden till jobbet och 299 av dom måste nu flytta till Sthlm för att deras liv blev förstört.
Folk här nere i södern åker 50-100 mil ToR för att köpa hoj.

Nej livet är inte förstört och de är aldrig påstått heller?! Jag vet itne vart du får ut att livet är förstört men om du överdramatiserar med flera liter så behövs det inte. Det är en motgång. Har du aldrig upplevt motgångar då man verkligen hoppats och drömmt om något och det inte går som man vill? Jag hade två sånna och båda slocknade idag.

50-100 mil!! Jag har 70mil till sthlm, tor 140mil. Du kan alltså ta din summa gånger 2.

Men vart vill du komma egentligen? Vill du vara klanka ner på mig och visa att jag är dum i huvet som skrev ett inlägg om dagar det går tungt eller? Om det är de du vill så bra nu har du gjort de. Gå vidare..

Last edited:
dsundelin skrev:
2219361 Är det bara jag som drabbas av dagar då i stortsett allt skiter sig?
Idag är ju tydligen en sån iaf. Börja med att tjejen fick ett avslag på ett jobb som hon sökt. Inte så konstigt kan man tycka men när dom ringt ifrån stället och sagt att det låter jätte intressant och lovordat följt med att intervjuerna kommer starta nästa vecka. Också får hon helt plötsligt ett mail där dom tackar för visat intresse skiten och att tjänsten tilldelats en annan. Happ, detta var lite som jobbet för att vi ska slippa flytta till sthlm. :gnissla

Trist! Men jaja, tänkte då ska jag ringa på hojen som jag äntligen ska kolla på imorgon. Har haft kontakt med honom förut en antal gånger men vi ska åka neröver idag och tänkte då kolla på cykeln. Fram med blocket för att kolla telenr. Men tror ni annonsen finns kvar?! I helvete heller! Den är säkert såld. :huvet

Sen ska mitt nya ställ komma idag, skit bra hinner jag hämta ut det innan vi åker, men de lär jag ju kunna glömma i helvete att de gör. Och att vi ska åka bil neröver vill jag inte ens tänka på. Kommer väl bilen explodera och man vaknar upp i helvete naken på alla fyra med :cdevil bakom. :tungan

Jaja, efter regn kommer sol. :hihi

Du har inte haft en riktigt jävlig dag va?

Hemmabion pajade. Inget kvitto (bortstädat av tjejen)
Båda hårddiskarna på datorjäveln pajade. (alla mina bilder+musik borta)
TV:n pajade.
Hojfan skar så in i helvete. (16 papp, minst)
Biljäveln går inte igenom. (inte värd rep)
Hojfrakt pajade å det grövsta.
Drömlyan visar sig ha asbest, mögel och whatnot. (flyttar)
Får kicken pga läkarutlåtande.
11 benbrott på 3 mån, det verkar inge bra.
Får en till tuppa-av-grej, bryter 3 revben, krossar bakhuvudet.
Vaknar efter 45 min medvetslöshet, de är inte positiva.
Läkarna ger mig ett par månader. (pga den skit jag har, vad det nu är)
Blir förbannad, de ger mig 3 till.
Nu vet de inget.
Tjejen får reaktion mot P-piller.
Slutar ta dem.
Skoj. Slutar med 6.
Blir folkskygg å skiter i allt.
Har för ont för att plocka isär hojhelvetet, ska göra det snart om jag orkar, med 2v sängliggande som följd.

Vem har sagt att det ska va skoj hela tiden?
Hej å hå, här vi gå.
Gäller bara att orka, men just nu är det ganska knappt kan jag säga.

Last edited:
Sluta hacka på grabben! Han måste ju för bövelen flytta till stockholm! Räcker inte det som elände?

Jag var där hela helgen, men jag kan för allt i världen inte trivas där...

Du är inte ensam, sitter här med en
Sjukt förkykld kropp, bakis som gud vet vad samt ont i höften o foten som aldrig förr då man klotade igår påväg till en fest.
Och imorn tar jag studenten!

Formen hade kunnat vara lite bättre :tomten

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka