Da SnAkEciTy ride....(Film)

Man fick ju inte se så mycket av det natursköna Orminge, men annars jävligt grym rulle :yoparty
Första låten är Fronda - Rullar fram

toppenskön rulle.. :tummenupp

även om musiken kansk einte föll mig så mycke i smaken men men.. körningen va det inge fel på iaf :)

Tråkigt feta burnouter :yoparty

Tänker på Mattias text ang hur det blir roligare att köra mc igen:
"Det är busshållplatser (eller läktare i min fantasi) på båda sidor av vägen där, så det vore fanimig kriminellt att inte uiiiila."
Uiiila bör bytas ut emot böööörna i detta fall.

Orminge

Sååååå skön!!!!! :yoparty Asköna burnisar,det såg ju så jävla lätt ut när ni burnade ändå fast det gick hyfsat fort! Dåligt fäste eller? Såg ut som slicks? Jävligt bra iallafall nu kommer arbetsdagen flyta på lättare plus att baksvålen på 660in ska få bekänna färg på hemvägen!!!! :tuttar

jaha...tack för den, nu måste man ju lära sig o burna sådär tufft också...ni får fan stå för nya däck åt mig bara för det!!! :4skrika :yoparty

wow!

MIGHTY MOVIE! :tummenupp

vände ni i rondellen för att påpeka för herr blå att ett brott precis skett? :banana

Fy satan vilken skön film!

Stort leende rakt igenom hela filmen. Jäfla huliganer säger jag bara. Idioter är ni också men skön rulle :banana En hjälmkamera och det hade varit en av dom bästa filmerna som gjorts.

Ja va säger man!!
Så jävla bra!!
Rätt bra kontroll måste jag säga, grym film!
Flera såna :yoparty :Bugar

D-MAN 660 skrev:

Måste hålla med om att den var tuff men kom igen.. vill inte vara moralkärring men måste, räcker med att motorcyklister har dåligt rykte redan. en del var över gränsen enligt min åsikt. att lägga sig mot trafiken när man har möte är respektlöst, spelar ingen roll om man själv anser att man har kontroll mötande trafik har ju ingen aning

Kul att den gillades :tummenupp (av det flesta iaf).. som sagt kommer att komma mer film med fler kameror, tankmonterade, hjälmkameror och bilburna.. sommaren har knappt börjat.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph