Socrates
Guest
Ringo skrev:Jag vill också se, men nu funkar ingen av länkarna längre...
Någon som kan lägga upp på nytt?
Funkar inte länkarna så får du gärna tanka av mig...dock så har jag bara 1MB upp

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ringo skrev:Jag vill också se, men nu funkar ingen av länkarna längre...
Någon som kan lägga upp på nytt?
Blommen skrev:2127566vad jag har förståt så är inte ftp servern uppe.
skulle vara roligt att veta när den kom upp igen![]()
/Blommen
sandstream skrev:2127636
I princip håller jag med dig om allt, men samtidigt gör jag allt för att förtränga allt förnuft. Dessvärre måste jag erkänna att det är den busiga, anarkistiska sidan hos mig som vinner. Hur dåligt det än låter. Om det gör mig till en egoist och idiot, låt så vara. Jag kanske dör tidigare, men så mycket lyckligare...
/Zlide
Håller med dig till 100 %sandstream skrev:2127636
Men den extrema dubbelmoralen som råder bland många här på SH är inget annat än patetisk.![]()
dubbelmoral? nej, eller jo någon enstaka kanske.. men som skaparna av denna film t.ex. tror jag inte jobbar som trafikpoliser, och slår folk som går mot rött på fingrarna, när det inte filmar!sandstream skrev:2127636
Men den extrema dubbelmoralen som råder bland många här på SH är inget annat än patetisk.
En film där folk kör som "svin", slangar på trottarer, gör en stoppie som håller på att sluta i fronten på en mötande bil, kör mot mötande trafik, mot rött osv hyllas av de flesta.
När någon omkommer startas en tråd där uppmaningarna om att ta det lugnt där ute haglar och alla håller med.
Zlide skrev:2127887sandstream skrev:2127636
... egoist och idiot, låt så vara. Jag kanske dör tidigare, men så mycket lyckligare...
/Zlide
Eller skadar dig eller någon främmande människa så svårt att resten av livet kommer att få tillbringas med att köra elrullstol med tungan...
Kan vara värt att tänka på...
Ung å galen? Jag vet, men lämna inte hjärnan hemma.
Dubbelmoral? Ytterst lite![]()
kowal skrev:2127578Googla upp det då för fan era lata jävlar... Google har svaret på allt... Visste ni inte det?
http://video.google.com/videoplay?docid=-5654163410915475325&q=orminge&pl=true
Om man reggar sig, får man upp 200mb+ då?Bobby 600 skrev:2204668(ladda upp på www.yousendit.com om ni inte har server/ftp)
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |