Dött

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Här händer det inte mycket:confused:
Kan man få se lite garagebilder på våran lokala tråd tro!! eller lämnar ni hojarna på dem lokala serviceställerna!! Nä!! det tror jag inte att ni gör:) upp med lite bilder nu.

Själv har jag plockat ut motorn ur ramen bara för att kolla ventilerna och dem var ju perfekt:) nu behöver jag inte juster det med shims:)

När jag nu var igång!! så renovera jag gaffen på engång och även kollade jag hur lagren var i styrhuvet och även det var perfekt.

Fan!! Glömde även nämna att jag var och köpte en Raggarbil också:) 65 Bonneville cab. har ju licksom hittat lite infektion på på min skönhet:( men som tur är så finns det Penicillin så att hon blir botad från sin sjukdom.

Bifogat

• 017.jpg
    017.jpg
    244.5 KB · Visningar: 48
  • 018.jpg
    018.jpg
    236.8 KB · Visningar: 48
  • 005.jpg
    005.jpg
    237.4 KB · Visningar: 49
  • 007.jpg
    007.jpg
    245.2 KB · Visningar: 54
  • 062.jpg
    062.jpg
    240.5 KB · Visningar: 51
  • 006.jpg
    006.jpg
    235.3 KB · Visningar: 62
  • 001.jpg
    001.jpg
    240 KB · Visningar: 53
Ska bara byta garage så kommer det en byggtråd :tummenupp

Hur gick det med min eloxeringen då :7peta

de där va ett jäkla jobb för att kolla ventilerna ;) för mig tog de 20 min på busan :D. roligt att se att du inte släppt de dära med hoj åkandet åt sidan riktigt än :yoparty

dom flesta som kör (sporthoj) i sundsvall kan inte skruva själv. de har man fått bevisat gång på gång. så de är därför de inte kommer upp några trådar på byggen heller :D

Har grejer i garaget men behöver lite support för just ventilerna. Så lite rätt har ni allt om att sundsvallsfolket ej är så mek-kunniga. Känns som att det inte är så bra med "good enough" på detta. Kanske jag har tid med nån bild senare. Nu äre mycket hockey-ullared-hockey i göteborg-paradisbadet-hockey-arbete-laga bilen åxå glömde det. Men snart äre väl sommar å då ska deju va klart.:D

va e det du meckar me farfar???

Köpte ju den dära 07:an från skroten som hade stått ute visade det sig efteråt. Så att regnet hade hälsat på i ettan förbränningsrum. Så jag ville lyfta toppen och kolla så att allt var bra. Det är bara "schimsen" kvar, men några av dessa kan ha kommit på fel ställe. Så det blir nog till att sätta dit kammarna nån gång å kolla spelet innan motorn går i ramen, sen går det nog fort (tror jag i alla fall.)
När kommer immigranten hem då? Äju lite sugen å se henne. GOTT NYTT ÅR på er alla. Bara så ni vet, det kommer att bli en kanoonsäsong i år. Hör redan mig själv sitta i dagrummet på sjukhemmet sägandes "Tyckte nog att det gick fortast och allt var roligare på -10 talet". :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025