Fick nyligen ihop min hoj, och till min glädje går den som ett skott.
För att inte göra vissa upprörda över vissa hastigheter som nämns nämner jag allt hypotetiskt. Låt oss säga att jag skulle ligga i 190km/h, efter att ha plågat upp bågen i det. Och sen när jag drar in kopplingen för att bromsa lungt och inte ger något gaspådrag, då borde motorn gå ner i tomgång, istället dör den. Ganska irriterande (om det nu skulle hända).
Den ligger bra på tomgång annars, dör aldrig eller något.
Bara efter rejält pådrag och höga varv och jag släpper gasen. Så dör den.
Någon inställning, eller hur beter sig dessa vakuumstyrda förgasare efter rejält med ös? Är det normalt? Bågen vi talar om en Suzuki GSX 600F 93a.
Det är ju inte värre än att släppa upp kopplingen lite försiktigt och dra igång motorn igen.. men det kan kännas lite galet i sådana hastigheter.
Idéer?
För att inte göra vissa upprörda över vissa hastigheter som nämns nämner jag allt hypotetiskt. Låt oss säga att jag skulle ligga i 190km/h, efter att ha plågat upp bågen i det. Och sen när jag drar in kopplingen för att bromsa lungt och inte ger något gaspådrag, då borde motorn gå ner i tomgång, istället dör den. Ganska irriterande (om det nu skulle hända).
Den ligger bra på tomgång annars, dör aldrig eller något.
Bara efter rejält pådrag och höga varv och jag släpper gasen. Så dör den.
Någon inställning, eller hur beter sig dessa vakuumstyrda förgasare efter rejält med ös? Är det normalt? Bågen vi talar om en Suzuki GSX 600F 93a.
Det är ju inte värre än att släppa upp kopplingen lite försiktigt och dra igång motorn igen.. men det kan kännas lite galet i sådana hastigheter.
Idéer?