Dödsolycka i Linköping

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Vet ej om detta tagits upp redan!

En dödsolycka har inträffat i Linköping 13/9. Någon som vet vem det är? Info finns på: www.wighsnews.se östgötanyheter

Sorgligt sorgligt

Martin

Re: Re: Dödsolycka i Linköping

Basti skrev:
John Nilsson från Öland

R.I.P

riktigt jävla tråkigt..

Vila i fred.. tankarna går till till familj o vänner..

/Henrik

De var även en dödsolycka igår i Tranemo, en 50 åring som dog i en singelolycka. :(

Jag beskådade olyckan. Vid omkörning av 2 bilar på rad i tätbebyggtområde (typ?) körde han omkull i kurvan som kom och blev sen påkörd av en bil. Väldigt läskigt att se, synd att han inte klarade sig :(

Jonne 13/9.

Så jävla illa! Sånt här händer ju aldrig ens vänner,, inte ens nån man känner.
Men nu hände det..

Vila i frid.
Tankarna går till din familj,sambo och vänner.

Mvh Nacka Henrik m familj

usch fy fan , tankarna går till dom anhöriga.

otrevlig sida tycker i alla fall jag!

Var själv först fram till min polare efter att han krashat i gysinge på lördagen! (Bra med Ambulans sticky i ryggen, LÄS DEN!!!)

Han klarade sig dock väldigt bra, brutet finger samt rejäla stukningar av fot o handleder! Han var helt övertygad om att foten var av, men så var inte fallet som tur var!

Tankar till familjen (till mc-förarens som denna tråd handlar om)

Jag åker den vägen til jobbet varje dag, såg däckspår i asfalten och ett antal marshaller vid vägkanten i morse... Fy fan.

Sorg sorg sorg..

Fick reda på det i lör kväll. Var på tändskickstfräffen.
Kanske inte bästa stället att få reda på en sån sak.
Nåja, det blev i alla fall en gravöl... (Och ett och annat fuktigt öga)
Får passa på och tacka Jessica, Stefan, Tintin med flera.... för alla ställde upp.

Ps: Om det är nån i X3M som vill höra av sej hade det varit trevligt... skicka gärna ett PM...

/Fartman Ramsné MC

Neeej.. Inte en till! *tårögd*

Snart dör väl folk bara av att uttala ordet Sporthoj.. :gråta

Vila ifrid alla som somnat i sommar, med en speciell tanke riktad till ULF-GÖRAN alias Kfc här på sporthoj.
Jag tänker på dej.
Hoppas att du vet hur många vi är som saknar dej...
/Linn som är ledsen.

Fruktansvärt att allas Jonne har lämnat oss på tok för tidigt. Det är så jävla lätt hänt att man kan bli mörkrädd för mindre. Personligen så lessnade jag på sporthojsåkandet när jag fick höra detta och parkerade moppen.

/Jonas

m3jonas skrev:
Fruktansvärt att allas Jonne har lämnat oss på tok för tidigt. Det är så jävla lätt hänt att man kan bli mörkrädd för mindre. Personligen så lessnade jag på sporthojsåkandet när jag fick höra detta och parkerade moppen.

/Jonas
Är killen nån från sporthoj.com???

Back