Dödsleken!!!!!!!!!!!!

  • Thread starter Thread starter JT
  • Start date Start date
SPooKY skrev:
2622631 Skoda oktavia RS
Troligen... Men 240 mätarfart borde vara någonstans runt 220-225 riktig hastighet med tanke på den normala felvisningen på Skodorna.

/f.d. Octavia-ägare :)
 
TomK skrev:
2622943 Troligen... Men 240 mätarfart borde vara någonstans runt 220-225 riktig hastighet med tanke på den normala felvisningen på Skodorna.

/f.d. Octavia-ägare :)

Och när det bara är runt 220-225 så är det ingen dödslek längre, utan bara en vanlig vansinnesfärd! :rolleyes:
 
Ukiwaza skrev:
2622694 Med SAS eller ????

Nej, med min Nissan Sunny Hatchback '93 1,4l A :mattias

Fan, borde köpt en Busa istället så att jag kan vara tuff och köra så där riktigt fort rakt fram som jag ljuger om att jag gör här på SH :huvet
 
mini-knutten skrev:
2623075 Nej, med min Nissan Sunny Hatchback '93 1,4l A :mattias

Fan, borde köpt en Busa istället så att jag kan vara tuff och köra så där riktigt fort rakt fram som jag ljuger om att jag gör här på SH :huvet

:hihi

Ännu vassare.
 
mini-knutten skrev:
2623075 Nej, med min Nissan Sunny Hatchback '93 1,4l A :mattias

Fan, borde köpt en Busa istället så att jag kan vara tuff och köra så där riktigt fort rakt fram som jag ljuger om att jag gör här på SH :huvet

Du kan ju gärna testa med din häftiga "Nissan Sunny Hatchback '93 1,4l A "

Du har haft B-kortet i 3v. o har inget A-kort, men kör en snitthastighet på 240 Km o kalla andra för lögnare!

Jag har kört sporthoj långt innan du blev tillverkad.:D
 
Last edited:
Ukiwaza skrev:
2626163 Du kan ju gärna testa med din häftiga "Nissan Sunny Hatchback '93 1,4l A "

Du har haft B-kortet i 3v. o har inget A-kort, men kör en snitthastighet på 240 Km o kalla andra för lögnare!

Jag har kört sporthoj långt innan du blev tillverkad.:D

Vill upplysa herr Ukiwaza om att jag faktiskt har A-kort, och dessutom haft A1-kort i två år :tummenupp För övrigt är vissa helt enkelt för dumma för att fatta ironi :pannkyss
 
mini-knutten skrev:
2623075Fan, borde köpt en Busa istället så att jag kan vara tuff och köra så där riktigt fort rakt fram som jag ljuger om att jag gör här på SH :huvet
Hayabusa reggad på 25kw is the shit! :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top