döds olycka i Umeå...

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
saxat från vk.se

usch bor ju i närheten...

Motorcyklist omkom i olycka
En motorcyklist omkom i eftermiddags i en singelolycka invid E4:an, nära rondellen mot Alvik, söder om Umeå.

En förbipasserande upptäckte vid 13-tiden motorcykeln vid vägkanten och larmade polis. När polisen anlände fann de förarens kropp liggandes livlös en bit från fordonet, berättar Ebbe Nyberg vid Umepolisen.

2006-09-09

Usch! Hoppas det inte är nån vi känner. Tråkigt oavsett vem det är, men man blir lite orolig när man känner så många hojåkare...

Mell skrev:
2447104 Usch! Hoppas det inte är nån vi känner. Tråkigt oavsett vem det är, men man blir lite orolig när man känner så många hojåkare...

Tråkigt.... mycket tråkigt!!.... Tankarna går till familjen.....

Vila i frid. Tankarna går till nära och kära.

mer från vk.se
(13 timmar innan dom hittade honom.....usch)
lider med anhöriga och vänner

Motorcyklist hittad död i dike
En 25-årig motorcyklist hittades på lördagsförmiddagen död i ett dike invid E4:an vid avfarten mot Umeås flygplats.

-Först såg man motorcykeln och sedan en person som låg bredvid. Vi tror att olyckan skedde redan någon gång under natten, säger Kenneth Johnsson, länsvakthavande polisbefäl i Umeå.

Polisen har inga teorier om vad som orsakat olyckan.

Källa: TT

2006-09-09

Läste det just på Norran :( bedrövligt så nära säsongslutet här i Norrland

R.I.P

Tragiskt :(

Bara 25 år...med säkerhet nån som någon av oss känner på nåt vis då.

Vila i frid.

madmagnus skrev:
2449192 ingen som hört något mer? vilken sorts hoj? namn?
född 81 enl aftonbladet....

såg ni bilden i dagens vk....
sitter med en tår...
har ett Pm från ägaren som jag inte har svarat på :-(

V.I.F

obruT skrev:
2450092 såg ni bilden i dagens vk....
sitter med en tår...
har ett Pm från ägaren som jag inte har svarat på :-(

V.I.F

Jag har bara tillgång till nätupplagan och där står ingenting. Det är alltså nån här på forumet. Vill väl inte egentligen veta mer nu men vem?

det spekuleras angående detta i en annan forumtråd. eventuellt är det en kille med en svart RGV250. "NoNameNN" kan det stämma?

R.I.P :(

Last edited:
madmagnus skrev:
2450313 det spekuleras angående detta i en annan forumtråd. eventuellt är det en kille med en svart RGV250. "NoNameNN" kan det stämma?

Ja, det var en svart RGV 250 på bilden i vk, dekalerna nertil på kåpan stämmer med "NoNameNN"

Vila i frid.

madmagnus skrev:
2450313 det spekuleras angående detta i en annan forumtråd. eventuellt är det en kille med en svart RGV250. "NoNameNN" kan det stämma?

Jo, det stämmer nog. Han har nyss varit på SMC:s broms och kurvkurs i Lycksele. Kan inte minnas att jag träffat honom personligen. Men tråkigt är det.

Ja efter att ha sett bilden i VK så är det nog ingen tvivel längre.

V.I.F hoj och forumbroder :(

Usch......det svider i själen trots att jag inte kände honom personligen, född -81 med hela livet framför sig. Hoppas det finns motorcyklar i himlen. Hoppas att stackarn inte plågades, han låg ju länge i diket. Har själv haft den tvivelaktiga "förmånen" att på första parkett beskåda en dödsolycka på mc för ett gäng år sedan, blir lätt flashbacks så att säga:( .
/Anders

Mell skrev:
2450594 Jo, det stämmer nog. Han har nyss varit på SMC:s broms och kurvkurs i Lycksele. Kan inte minnas att jag träffat honom personligen. Men tråkigt är det.
Körde med honom i min grupp i Lycksele vi hann snacka en del eftersom vi bara var tre stycken i gruppen, han berättade att han hade tagit körkort nu i vår! det var en trevlig och positiv kille som lät seriös i fråga om hoj åkning.
Kändes inte bra att se hans hoj i tidningen i morse!

Pär

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...