Döds dömd !

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Min vän kommer aldrig ut på vägarna igen !! sa snus på mc teknik,
ramen va 130 mm kortare i längd så det blir till o köpa ny ram o bygga en stunthoj eller nåt.

hör gärna av er om ni ser eller hör nåt om någon ram i sverige. ska kolla tyska marknaden det är nog störst chans där ,,till hyfsat pris iaf.

Tråkigt, tråkigt men så länge man klarar sig själv får man vara nöjd. Se på min jävel, har varit död många ggr nu men på nåt konstigt vis brukar den vakna till liv till våren. :D

Jag trodde nästan du hade svikit sugkukin för din nya kärlek..men nu jädrar ..gammal aluminium rostar aldrig.. :pannkyss

det börjar arta sig !!! hittat en 02 ram o det går ju att ta delar från 750 med o andra GSXR 1000 årsmodeller så det ser ganska ljust ut nu :) jag har mig nog en buse i sommar ändå

Mackan skrev:
det börjar arta sig !!! hittat en 02 ram o det går ju att ta delar från 750 med o andra GSXR 1000 årsmodeller så det ser ganska ljust ut nu :) jag har mig nog en buse i sommar ändå

å då håller du dig på vägen..peppar peppar jag har klarat mig lääänge..vad skiljer sig från 750 ram vikt?

Peppo skrev:
å då håller du dig på vägen..peppar peppar jag har klarat mig lääänge..vad skiljer sig från 750 ram vikt?

en räkmacka ungefär ~~ nä vet inte men det står en bättre begangnad ranm i garaget nu så vi får hoffas att den är ok bara för jag körde 65 mil för den lille jäveln till ram, vet inte vad jag gör om den inte är rak men han verkade seriös o ärlig som jag köpte den av,, annars får väl klubben åka ner :fatta!

hämtar suzukin på fredag !!! med nya ramen monterad,, så gött,nu är det en gaffel + streetfighter krona som ska hittas,, tips o ideer ?

Mackan skrev:
hämtar suzukin på fredag !!! med nya ramen monterad,, så gött,nu är det en gaffel + streetfighter krona som ska hittas,, tips o ideer ?

Båda finns på ebay.de billigt! Där finns allt...

Mackan skrev:
Min vän kommer aldrig ut på vägarna igen !! sa snus på mc teknik,
ramen va 130 mm kortare i längd så det blir till o köpa ny ram o bygga en stunthoj eller nåt.

hör gärna av er om ni ser eller hör nåt om någon ram i sverige. ska kolla tyska marknaden det är nog störst chans där ,,till hyfsat pris iaf.
E det till Gixxern så kan du kolla men t509 här på SH.. Han ska sätta annan ram på sin hoj, hans e ful som fan, repig och buklig men går lätt genom besiktning.Gjorde det detta året.. Den får du nog ganska billigt och du frågar snällt.. :pannkyss

*/ ?>
Back