Dödmansgrepp kan vara praktiskt (Snöskoter)

Dubbel FAIL!
Faktiskt lite impad över att han kom upp så snabbt efter första failen, såg ut som en rejäl smäll i backen för honom...

Kul för den som ser en spritt ny skoter som kommer åkandes över nejden utan förare. Sen hostar den till, motorn dör och skotern stannar precis framför fötterna. Då är det bara att tacka och ta emot! :Bugar

Min kusin hade lös och rengjorde förgasaren på sin gamla skoter, för att den hade dålig tomgång.

När han satte tillbaka grejorna hamnade höljet på gaswiren på kanten av sträckaren, så att han hade kanske halvgas, vilket han inte märkte innan han ryckte igång den för att kolla tomgången.

Den for nedför en slänt över en sjö och stannade mot ett träd!

Min kusin hade lös och rengjorde förgasaren på sin gamla skoter, för att den hade dålig tomgång.

När han satte tillbaka grejorna hamnade höljet på gaswiren på kanten av sträckaren, så att han hade kanske halvgas, vilket han inte märkte innan han ryckte igång den för att kolla tomgången.

Den for nedför en slänt över en sjö och stannade mot ett träd!

Så går det när man inte kör yamaha ;)

När jag satte på en styrhöjare så fick jag bevisat att TORS faktiskt funkar. Vart lite knas med förlängaren till gaswiren, men min söta pjäs bluddrade snällt och stannade på fläcken.

Så går det när man inte kör yamaha ;)

När jag satte på en styrhöjare så fick jag bevisat att TORS faktiskt funkar. Vart lite knas med förlängaren till gaswiren, men min söta pjäs bluddrade snällt och stannade på fläcken.

Same, same på min Arctic. Funkar kanon

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...