luka
Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Tjenare!
Har plockat på alla "original" delar på cykeln nu efter regbesiktningen! (miniblink, slipon etc...) Kör ut cykeln ur garaget och tvättar den. Ska starta den, och den är död!
Ställde den med bensinkranen på, så den var eventuellt lite sur.
Jag har noterat innan att tändkablarna inte är de friskaste, kan det vara kortslutning i dom? Den tände till nån enstaka gång!
Har ställt batteriet på laddning nu och ska prova igen i morrn när den har torkat! Nu skulle jag vilja ha lite tips på vad det kan vara om det inte är tändkablarna! Vad ni än har upplevt i samband med tvätt eller liknande så skriv gärna ned det!
Har plockat på alla "original" delar på cykeln nu efter regbesiktningen! (miniblink, slipon etc...) Kör ut cykeln ur garaget och tvättar den. Ska starta den, och den är död!
Ställde den med bensinkranen på, så den var eventuellt lite sur.Jag har noterat innan att tändkablarna inte är de friskaste, kan det vara kortslutning i dom? Den tände till nån enstaka gång!
Har ställt batteriet på laddning nu och ska prova igen i morrn när den har torkat! Nu skulle jag vilja ha lite tips på vad det kan vara om det inte är tändkablarna! Vad ni än har upplevt i samband med tvätt eller liknande så skriv gärna ned det!