såg att min dator hade fått en fet blåskärm idag när ja kollade till den (hade fått 2 st tidigare igår, men då handlade det om 2st olika sysfiler
men denna stog de nånting med "nånting_irq_nånting_nånting"
lade mäårke till de för de va inte nått ja kände igen sedan tidigare, å när ja tryckte reset så vägrar den starta, eller ja, alla fläktar å HDDs går igång men de kommer inte nån bild.
har testat utan HDDs å med ett annat grafikkort
nåra ideer?
de e ett asrock s939 sata2 moderkort, å ja antar att det e de som har kastat in handduken
edit: löste sig..
jag resetade BIOS.. jag tyckte de va för enkelt fel, men tillslut så provade jag .. och.. då fünkade det. synd bara att jag rivit ut halva datorn å mekat å grejat redan
men denna stog de nånting med "nånting_irq_nånting_nånting"
lade mäårke till de för de va inte nått ja kände igen sedan tidigare, å när ja tryckte reset så vägrar den starta, eller ja, alla fläktar å HDDs går igång men de kommer inte nån bild.
har testat utan HDDs å med ett annat grafikkort
nåra ideer?
de e ett asrock s939 sata2 moderkort, å ja antar att det e de som har kastat in handduken
edit: löste sig..
jag resetade BIOS.. jag tyckte de va för enkelt fel, men tillslut så provade jag .. och.. då fünkade det. synd bara att jag rivit ut halva datorn å mekat å grejat redan
Last edited: