Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utan att skriva mer vad du ska ha hojen till så är runda, svarta 17"-gatdäck det du ska ha, troligen kommer alla såna däck passa ganska bra.
Humor! Ska ha 120/70r17 fram och 180/55r17 bak.
Humor vet jag inte, men lite kul är det att du på frågan om vad du ska ha hojen till, som jag skrev mellan raderna i mitt inlägg, svarar vilken dimension däcken har.Humor! Ska ha 120/70r17 fram och 180/55r17 bak.
Även tävlingsförare och förare som har kört hoj i 30 år köper nya hojar, och frågar runt om folks erfarenheter av olika däck. Att strunta i folks inlägg beroende på när dom skrevs känns inte så konstruktivt heller, och du har ju fortfarande, trots att det är mitt på dagen, inte svarat på hur du använder hojen.Men kära nån, det va väldigt vad alla ska hänga upp sig på saker och ting. Har jag en nyinköpt hoj och frågar om vad för däck jag ska ha så kanske man kan anta att jag inte har körskills som Valentino Rossi. Och skriver man ett inlägg 04.27 (möjligtvis nattarbetare) så kanske inte huvudet är helt hundra med.
Så förlåt att jag undrade, lovar att inte ställa några fler dumma frågor i ert kära forum!
Men kära nån, det va väldigt vad alla ska hänga upp sig på saker och ting. Har jag en nyinköpt hoj och frågar om vad för däck jag ska ha så kanske man kan anta att jag inte har körskills som Valentino Rossi. Och skriver man ett inlägg 04.27 (möjligtvis nattarbetare) så kanske inte huvudet är helt hundra med.
Så förlåt att jag undrade, lovar att inte ställa några fler dumma frågor i ert kära forum!
Tack för de seriösa svar jag fått.
Tyvärr så tappade jag hoppet om detta forum efter andra mindre seriösa svar, tack för det!
//Delin
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden