NSR_Martin skrev:BTW, ena killen frågade mig efter han stått en stund o grubblat vid min hoj "" är detta en 125a?"![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_Martin skrev:BTW, ena killen frågade mig efter han stått en stund o grubblat vid min hoj "" är detta en 125a?"![]()
![]()
LalleBalle skrev:Så ring gärna själva och se vad de säger till er... Hoppas de säger samma sak annars så är det fan skumt
Edit: Jag ringde till vägverket. Jag tror det var körkort frågor och svar eller vad de sanågot sånt var det.
Biifer skrev:Tyvärr lär det inte hjälpa dig om du får en grinig polis efter dig... Men hur många poliser vet vad som gäller för en som skjutsar på 125a och är under 18år? Dom jag frågade visste iaf inte.
Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda bra skyddad tror jag inte det ska vara några problem.LalleBalle skrev:Men så vitt jag vet så kör jag under god tro. Det lär inte hjälpa med polisen dock. En enskild individ kan alldrig vinna mot staten så lätt är det. Men om jag säger vad jag gjort och vem jag ringt så kanske de har lite förståelse och säger skjusa hem honom... Men vad jag vet så får man ju skjusa![]()
Biifer skrev:Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda tror jag inte det ska vara några problem.
Biifer skrev:Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda tror jag inte det ska vara några problem.
Håller med... Fast 125 åkare är också människor...Mr Z skrev:..........ATT DEN TRÅDEN BLEV 125 SHIT...............![]()
![]()
![]()
Jo som väl är annars hade detta varit lunarhoj.comMr Z skrev:Klart dom ärMen har inte dom ett eget ställe????????????
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen