Dåligt minne.

jocke i köping skrev:
2635622 eller vakna på söndag med minnes luckor av annan anledning :huvet

Hoppas fan på att lyckas me de..

Om ja kan bli av me denna förkylning, ska försöka dricka öl konstant från kl 10 på lördag... jag brukar tyvärr va dålig på dedär me drickandet...

Har ingenstans att sova så siktar på att antingen hamna i fyllecell lr hemma ho nån :tuttar .. i båda fallen krävs massa alkohol jöö :gnissla

satsa på fyllecell för du verkar ju vara en självplågare utav guds nåde ,, har du riktig otur så e de kvinnliga befäl ,, :tuttar

AndreasNo skrev:
2635629 Hoppas fan på att lyckas me de..

Om ja kan bli av me denna förkylning, ska försöka dricka öl konstant från kl 10 på lördag... jag brukar tyvärr va dålig på dedär me drickandet...

Har ingenstans att sova så siktar på att antingen hamna i fyllecell lr hemma ho nån :tuttar .. i båda fallen krävs massa alkohol jöö :gnissla

jocke i köping skrev:
2635636 satsa på fyllecell för du verkar ju vara en självplågare utav guds nåde ,, har du riktig otur så e de kvinnliga befäl ,, :tuttar

Jag har gnällt mig ifrån fyllecell en gång :D...

Men denna gång kanske jag ska låta det hela ha sin stilla gång o gå med på lite straffnuppa i cellen :S

kN_KY skrev:
2628778 Jaa man kanske skulle ta tag i den där träningen istællet før att bara snacka om det :)
Ska testa det samt o försök stressa mindre....kanske blir bättre.

Problemet då är ju att om du skall knö in låt säga 2 träningspass i veckan också. Hur skall det då bli MINDRE stressigt? :va

Jag är också så jäävla glömsk, helt sjukt. Men jag har dock blivit ganska duktig på att sköta min almanacka. Utan den hade det aldrig någonsin gått faktiskt.
Det där med att träna mer, stressa mindre? Såhär ser min vecka ut nu för tiden

Måndag
Trummor

Tisdag
Träning

Onsdag
Gitarr och ofta passa barn några timmar

Torsdag
Träning

Fredag
PARTY, wohoo :tuttar

Lördag
Bakis... :huvet och passa barn några timmar

Söndag
Träning och ofta också passa barn några timmar

Förrutom det fasta schemat så skall man ju ibland hinna träffa en vän, städa, gå ut med hunden, fixa fågelburen, plugga, Öva på de jäkla instrumenten, träffa pojken osv.
Men frågan är ju, vad skulle man kunna stryka för att stressa mindre? Typ ingenting :S

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back