Dåligt med snutjag denna säsong.

Har du fått några snutjag 2010

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
17s06-polisjakt-29_1072729w.jpg

denna bild har inget med nåt snutjag att göra, utan det var bara en tant som körde över 30km/h med sin rullator på trottoaren i centrala Sthlm och nån lyckades knyta näven i fickan, av misstag kom åt mobilen och ringde 112

Förra säsongen var en roligare säsong, fler snutjag. Men denna säsong har man inte lyckats få en enda :mad: inte ens en.

Vad tror ni har hänt? ligger snutten på latsidan eller insett att det inte är nån ide att jaga oss mc förare för världen blir inte bättre av att vi stoppas utan de tjänar mer på att lägga resurser på annat.

Den som skriver moralkaks inlägg är Jimmy Åkessons rövsvett:arsele

Last edited:
Tror dom skiter i det! skulle väl såfall vara en snut som inte direkt vet att han förföljer en sport hoj som klara 300km/h, och gör en liten utflykt efter! dom verkar rätt lunga faktiskt jag och en kompis möte en polisbil när vi körde på bakhjulet på en 70 väg men dom bara tittade och körde vidare!:va

Du kör ju alldeles för fort på din moppe vilket
måste bero på dina fantastiska däck!!:krama

Har dock hört rykten om motsattsen till det du
beskriver vilket tydligen finns på film när den
polismyndigheten i form av ett antal fordon
försöker spärra en hel motorväg för att få stop
på fordonet i fråga!!:jisses

ojdå! dela med dig gärna av film/bild eller liknande genom pm eller om du vill visa det här :D

Snacka inte. Upp me filmen :tummenupp

Lite ghey att göra en sån här tråd när säsongen redan är slut, gör en i april nästa år istället och rör om lite i getingboet.

Lite ghey att göra en sån här tråd när säsongen redan är slut, gör en i april nästa år istället och rör om lite i getingboet.

det är ju efter säsongens slut man kan göra en sådan tråd för att få ett hum om vilket liv det har varit under säsongen.:tummenupp

Måste nog vara ännu mer ghey att klaga över denna tråd.

Menar du att Jimmy Åkessons rövsvett skulle va något negativt? Dra till med något rejält istället, typ Mona Muslim eller liknande.

Till saken, jag har inte ens sett snuten, som vanligt. Å andra sidan har jag aldrig blivit stoppad eller ens fått direktiv om att stanna. Har helt enkelt inte sett de där vi betalar skatt för...

Nejdå, det kallas för recension och är viktigt för genuiteten.

Hur bra respons hade man fått om man gjort denna tråd i mars då hälften inte ens hade tagit ut hojarna än?
hade inte ens fått denna erfarenhet för att komma på en tanke på att starta en sådan tråd.

nä nu sportan jävlas du med mig :mad:

Correctomundo, Bull-ryttarn :yoparty

:krama

Så ja gobben, pisa oss lite pilder eller pilmer på denna händelse annars blir satans suuuur!

Last edited:
En hojpolis hakade på mig när jag var på väg ner till Stockholm i Onsdags. Jag körde lite väl fort efter E4:an strax söder om Gävle, men han kunde inte lura mina falkögon när jag tittade i sidospeglarna, skymtade minsann två orangebeklädda gaffelben som kom dundrande bakifrån. Snabbt släppte jag på gasen och höll mig till hastighetsbegränsningen.

Ögontjäneri när det är som bäst! :tummenupp

råkade göra en liten powerwheelie i 160km/h på götaälvbron (50km/h begränsning) förbi 3 polisbilar som körde i höger körfält. dom brydde sig inte...

v-ås polisen har visst jagat en gixxer 1000 k3 ett par svängar...:D. men konstapel Hagevall på sin Honda hängde inte riktigt me i svängarna :hojbusa

mvh.T

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...