Dåligt med intresse för aktiviteter

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
På onsdags gazzet så kommer det jättemånga, men om någon föreslår sommarrodel eller att köra en runda någon annan dag så är intresset svalt, är ni verkligen nöjda med att köra enbart på onsdags gazz och söndagar på SRW?

Jag kan köpa att ingen vill köra på lördag/söndag morgon men sen då, sommaren är ju snart slut, skärp er nu och häng med, finax fixar biffen.

;)

/E.Nsam

Sitter här och tittar på dina inlägg och är jävligt sugen på att köra.

Men har en bakfull sambo och en dotter att ta hand om och då är det lite svårt att komma loss så tidigt som kl 10,00! 12 el 13,00 hade varit bättre men det verkar som att alla som skall köra gör det antingen tidigt på förmiddagen eller på kvällen när familjen också vill ha uppmärksamhet.

Jag är sugen på tur i Em om det finns intresse.
Jag skall visa min 750 för en kille vid 12 - 13 tiden tror jag men sen!

Lasen skrev:
Sitter här och tittar på dina inlägg och är jävligt sugen på att köra.

Men har en bakfull sambo och en dotter att ta hand om och då är det lite svårt att komma loss så tidigt som kl 10,00! 12 el 13,00 hade varit bättre men det verkar som att alla som skall köra gör det antingen tidigt på förmiddagen eller på kvällen när familjen också vill ha uppmärksamhet.

Jag är sugen på tur i Em om det finns intresse.
Jag skall visa min 750 för en kille vid 12 - 13 tiden tror jag men sen!
Jag har 2 barn som ska gå på kalas 14.00-17.00...

När jag får tillbaka hojen (slutet av nästa vecka) så skall jag försöka hänga på lite mer.
Har fet abstinens nu efter snart en månad utan körning.

Jag e gärna me på mer körning men e inte så inspirerad o gnuggaögon o sen ta på hjälmen..

Dina rundor är alltid feta Micke. Tyvärr har jag taskigt med tid på helgerna, då ska man vara litta social.

Men ni andra som har tid, följ med på garanterat fett med kurvor...

CorbenDallas skrev:
Dina rundor är alltid feta Micke. Tyvärr har jag taskigt med tid på helgerna, då ska man vara litta social.

Men ni andra som har tid, följ med på garanterat fett med kurvor...
Social kan man vara på vintern :fakta

/N.Yskiljd

Jag är på när jag får bågen påställd nästa vecka (sa jag inte det förra veckan också :rolleyes: Min lättja är irriterande).

Bingo skrev:
Jag är på när jag får bågen påställd nästa vecka (sa jag inte det förra veckan också :rolleyes: Min lättja är irriterande).
Sätt fart nudå Bingo, gasa redan nu på Lördag/Söndag, jag har en feterunda på 20 mil krokvägar :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Sätt fart nudå Bingo, gasa redan nu på Lördag/Söndag, jag har en feterunda på 20 mil krokvägar :tummenupp
Har faktiskt precis tagit tag i ärendet. Till helgen skall det vara klart om inte latmasken biter mig igen :rolleyes: :D

GSXR1100R skrev:
Slöfockar :whip GSXR1100R
Jaha, och var var du i onsdags? :D Jag är alltid redo. Säg bara tid och plats. :tummenupp

Edit: sukkan är PÅ!

GSXR1100R skrev:
På onsdags gazzet så kommer det jättemånga, men om någon föreslår sommarrodel eller att köra en runda någon annan dag så är intresset svalt, är ni verkligen nöjda med att köra enbart på onsdags gazz och söndagar på SRW?

Jag kan köpa att ingen vill köra på lördag/söndag morgon men sen då, sommaren är ju snart slut, skärp er nu och häng med, finax fixar biffen.

;)

/E.Nsam

Änderna ska väl matas också?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...