Dåligt med hojar till salu i området

• Thread starter Thread starter D_J
  • Start date Start date

D_J

Specialmedlem
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
KTM 950 SM
Hej!

Börjar få abstinens efter en ny hoj nu, men jag tycker att utbudet runt Linköping är ganska dåligt. Har folk inte börjat annonsera ut än, eller? För tidigt på säsongen?

Det är som du skriver tidigt på säsongen.
Iofs tycker jag att utbudet på hojjar runt Linköping är dåligt även när det är säsong.

Är själv också sugen på nytt, dock kommer jag sälja bort min först och då har jag ingen transport så vet inte riktigt hur man ska ta sig någonstans för att kolla på hojar.. Får försöka ordna något med en bekant.

Jag köpte för nån månad sedan, fick leta som fasen innan jag hittade. Men eftersom det inte var säsong till ett bra pris.
Mitt tips är (lite fel tidpunkt kanske) att börja leta redan sensommar och verkligen kolla runt på allt så har du vintern på dej att fixa nått, som det alltid behövs på en beg hoj...

Förmodligen för tidigt på säsongen. Dock så säljs det ju mycket internt nu, jag köpte precis min från en motardgrupp som jag kör med.

Är själv också sugen på nytt, dock kommer jag sälja bort min först och då har jag ingen transport så vet inte riktigt hur man ska ta sig någonstans för att kolla på hojar.. Får försöka ordna något med en bekant.

Behöver du hjälp att kontrollera skicket på en hoj runt sthlm...hojta till så kan jag kika på den åt dig.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back