Dåligt Karma...

Karsten Janker

Karsten J
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yzf750r -93
Var ju skitnöjd, rent av stolt över att ha införskaffat nya sulor från Tyskland, men fick domen i dag. Framsulan är det fel på (går inte att balansera bort felet), suck. Säljer dom andrahandssortering av Michelin pilot power på nätet, eller är det min Karma som är dålig?? Jag tror jag har varit ganska snäll och skötsam...

Får söka efter annat framdäck och under tiden stå ut med att det skakar lite i hojen... för åka måste man ju! Skål!

Karsten Janker skrev:
2191938 Var ju skitnöjd, rent av stolt över att ha införskaffat nya sulor från Tyskland, men fick domen i dag. Framsulan är det fel på (går inte att balansera bort felet), suck. Säljer dom andrahandssortering av Michelin pilot power på nätet, eller är det min Karma som är dålig?? Jag tror jag har varit ganska snäll och skötsam...

Får söka efter annat framdäck och under tiden stå ut med att det skakar lite i hojen... för åka måste man ju! Skål!

Du har nog bara haft otur, jag har aldrig haft några problem med de däck jag köpt från düschkland. Vilken firma köpte du av?

Har köpt från Tyskland flera gånger men inte haft problem! Du har nog haft otur :gnissla

fogerty skrev:
2192257 Du har nog bara haft otur, jag har aldrig haft några problem med de däck jag köpt från düschkland. Vilken firma köpte du av?

reifenversand heter firman... var jävligt billiga och snabba... men men

Långa farbron skrev:
2192384 Är det panik så har jag ett begagnat liggande för en hundring.

Tackar Farbron, men jag tror jag slänger iväg en ny beställning. Men vet i f-n om jag vågar beställa ifrån samma firma... :va

Ortefon skrev:
2193056 Jag tänkte beställa lite däck från Mynetmoto . Någon som beställt däck därifrån? Billigt verkar det vara iaf.

Japp, jag beställde därifrån förra sommaren. Det var inga problem
förutom att däcken försvann här i sverige under Schenkers transport… :gnissla
Dock inga problem för dom att skicka nya :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!