När jag slår på gasen efter att jag har motorbromsat så tvekar/bluddrar hojen och således bromsas hojen när jag tror att jag ska få knuff. Om jag vrider rullen lååångsamt efter motorbroms så märker man inte av fenomenet lika mycket men det finns där. Det blir värre ju snabbare det går.
Jag vet att jag har dåliga/spruckna insugsgummin, kan det bero på det?
Hojen är en FZR 600R -94 med många mil på mätarn.
Jag vet att jag har dåliga/spruckna insugsgummin, kan det bero på det?
Hojen är en FZR 600R -94 med många mil på mätarn.