dåligt fart på min gsxr 750-98

okej.. min är öppen jämt.. :mad:

tror min är paj... fick aldrig fram mindre än 5 ohm sen när man gasa eller släppte så steh den sakta först sen hoppa den upp till typ 3000 eller nåt sånt...
Tänk på att om du ska byta den så är det inte bara o klämma dit den på "samma" position som den gamla. Du kommer garanterat inte få den i rätt läge. Sök nån slags display eller om det finns nån som kan koppla in instrument o justera den åt dig.

Det går även o justera den utan, men då ska man vara rätt säker på vad man gör, Robster och Putteliten gjorde det. Mest Robster dock. Men jag kommer inte ihåg hur han gjorde, om han gick på gehör bara?

Tänk på att om du ska byta den så är det inte bara o klämma dit den på "samma" position som den gamla. Du kommer garanterat inte få den i rätt läge. Sök nån slags display eller om det finns nån som kan koppla in instrument o justera den åt dig.

Det går även o justera den utan, men då ska man vara rätt säker på vad man gör, Robster och Putteliten gjorde det. Mest Robster dock. Men jag kommer inte ihåg hur han gjorde, om han gick på gehör bara?

okej.. bytte plats på en vakum slang som gick in i nån givare idag till en exakt lika dan givare och då svara den bra som fan på gasen tills den blev varm då börja den blöddra och kasta eld.. :/

Kasta eld i avgasröret? Kollade du ventilspelet eller?
Om den börjar gå sämre när den blir varm skulle det kunna vara skevt ventilspel.

Felet kan också varit mer än ett, kan ha varit både givare och något mer...

Fel kommer sällan ensam som det brukar heta :huvet

Kasta eld i avgasröret? Kollade du ventilspelet eller?
Om den börjar gå sämre när den blir varm skulle det kunna vara skevt ventilspel.

Felet kan också varit mer än ett, kan ha varit både givare och något mer...

Fel kommer sällan ensam som det brukar heta :huvet

ska ta och prova byta tillbax till den andra givaren och se om den blir som den var eller om de blev nåt nytt. :banana då tror jag att jag skrotar skiten. :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman