Dåliga sci fi-filmer sökes.

Starship troopers 1, världarnas krig, alien vs predator, cowboys and aliens, The Thing... Ett annat tips är att du köper hem Fallout tre plus new vegas poch litrar igenom, krimma postapokalyptiska småfuturistiska survivalspel:tummenupp

Får säga +1 på Fallout, fast man måste nog ha kronisk sjukdom om man inte tänkt fortsätta efter man blivit frisk :hihi... Vill man ändå testa ett spel rekomenderar ja Mirror´s edge skarpt! Helt underbart, fast alldeles för kort! Inte sci/fi så ja får väl pressa in en ursäkt om OT oxå...

En måste-film i genren är "The Blob" från 1958. Högt rankad bland klassiska kalkoner, sjukt rolig:D

Som liten bonus är det Steve McQueens debutfilm - inte något av hans bättre inhopp :hihi

Starship troopers 1, världarnas krig, alien vs predator, cowboys and aliens, The Thing... Ett annat tips är att du köper hem Fallout tre plus new vegas poch litrar igenom, krimma postapokalyptiska småfuturistiska survivalspel:tummenupp

Fallout 2 är bättre.

Spieces, finns flera tror ja
Aliens vs predators
Starship troopers
Screamers, finns 2 tror ja

Men Alien VS Predator är ju bra? Får man tipsa om bra filmer säger jag Serinity.
Ska det var dåligt tipsar jag om första Startrek filmen. Även om den var enorm när den kom är den faktiskt riktigt dålig med dagens mått. :gnissla

Den absolut givna klassikern är förstås Dark Star, förvånad att ingen nämnt den än.
Höjdpunkter är en atombomb med identitetsproblem, och en alien i form av en badboll. Samt rejäla sjuttiotalsskägg. Fantastiskt, kort sagt.

Ett annat tips är att du köper hem Fallout tre plus new vegas poch litrar igenom, krimma postapokalyptiska småfuturistiska survivalspel:tummenupp

De ligger genomspelade under teven ihop med Skyrim som jag mjölkat ur det sista ur.

OT: Jag har två bekanta som brukar ge varandra vidriga porrfilmer i födelsedagspresent, ju vidrigare ju bättre.

Dom har varsin gedigen samling nu... :huvet

Haha, i det här fallet är det samma fysiska exemplar i form av en DVD jag och min vän ger varandra. Våra fruar som inte sett filmen bara suckar och skakar på huvudet.

Som alltid.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...