dåliga föräldrar

Edit: Ångrade skämtet när jag läste artikeln :( Ja fyfan säger jag bara!

Last edited:
RoLLER skrev:
Äh! Det där e väl ingenting..... när jag växte upp fick jag bo i en skokartong vid E4. Kl 04:30 varje morgon var jag tvungen att kliva upp och skura hela E4'an..... Med en tandborste.
Tycker det låter trevligt!

Jag det bara jag som flinar lite när man ser de glada passfotona och den ganska hemska rubriken?

dåliga föräldrar? fyfan de e värre än så..

Fan jag kan inte förstå varför dem inte försöker rymma eller slår ner sina föräldrar och sedan rymmer, dem är ju trotts allt 7st men rädslan vinner väll över dem kan jag tro :(

Quaya skrev:
dåliga föräldrar? fyfan de e värre än så..

Fan jag kan inte förstå varför dem inte försöker rymma eller slår ner sina föräldrar och sedan rymmer, dem är ju trotts allt 7st men rädslan vinner väll över dem kan jag tro :(
Är nog inte så lätt när dom vägde 30kg eller vad det nu var...

Har barn sjalv och man blir ju fan bara lessen nar man hør om sådana odjur....det va nog såna som arbetade åt Hitler i fanglagrena..

Ärligt talat, man måste ju vara gravt sinnessjuk för att göra nåt sånt mot småbarn. Hoppas dom får en trevlig fängelsevistelse :kryckor

Man blir så arg att man bara vill göra samma sak mot dem så att de får känna vilket helveta barnen har varit med om!!!

Men en sak undrar jag. Går inte barnen i skolan, eftersom att de torterades, så lär det ha funnits märken på dem? Eller?

Det enda som glädjer mig i denna hemska berättelse är att det hända i USA... För där har dom iaf straff som känns... :4skrika

hade man träffat sånna människor hade man ju fan skötit dom på direkten
lr bundit fast dom o gett dom elchockar

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!