Dålig uppslutning!

Smirre

Ny medlem
Gick med
19 May 2004
Hoj
KTM 640smr -06
Dålig uppslutning nattetid här på forumet tycker jag... Vad fan ska man göra om nätterna om ingen är här o snackar skit? :confused:

Smirre skrev:
Dålig uppslutning nattetid här på forumet tycker jag... Vad fan ska man göra om nätterna om ingen är här o snackar skit? :confused:

blocket.se har ju en tendens att ta enhel massa tid i anspråk...

Mekus skrev:
blocket.se har ju en tendens att ta enhel massa tid i anspråk...

Jo självklart.. men efter att man har skummat igenom alla annonser o sitter och trycker på F5 tills någon ny annons dyker upp så brukar man tröttna efter ett tag :3freak

Smirre skrev:
Jo självklart.. men efter att man har skummat igenom alla annonser o sitter och trycker på F5 tills någon ny annons dyker upp så brukar man tröttna efter ett tag :3freak

Själv sitter jag och funderar över varför min datorklocka går en timme före alla klockor i mitt hus. Jag känner att det kan ta en stund

Mekus skrev:
Själv sitter jag och funderar över varför min datorklocka går en timme före alla klockor i mitt hus. Jag känner att det kan ta en stund

Det e nämligen så att det blev sommartid kl.2 inatt.. klockan här på forumet har inte hängt med.. Nu e det sommar!!!! :fyllisar

Smirre skrev:
Det e nämligen så att det blev sommartid kl.2 inatt.. klockan här på forumet har inte hängt med.. Nu e det sommar!!!! :fyllisar

Det skulle faktiskt förklara en hel del, t.ex att infon på tv:n gick en timme fel. Men det förklarar inte att jag inte visste

Mekus skrev:
Det skulle faktiskt förklara en hel del, t.ex att infon på tv:n gick en timme fel. Men det förklarar inte att jag inte visste

Kan vara kan vara :rolleyes:

Nej nu kanske man ska följa unamed`s råd o duna in.. Godnatt..
Imorgon är det dags att ta oskulden på hojjen! :yoparty

Smirre skrev:

vafan säger du.. kan det stämma? så klockan e alltså 05.12 nu?
det betyder att min väckarklocka som gått på sommartid hela vintern går rätt nu helt plötsligt.. attans.. får nog ställa fram den en timme tror jag, annars blire förvirrande

he jag har misstat att det är sommar tid i dag :D vart arg för att jag vaknade 0500 av att virusprogramet drog igång en timme för tidigt :3freak Bäst å sätta klockorna rätt då...

Kakan skrev:
he jag har misstat att det är sommar tid i dag :D vart arg för att jag vaknade 0500 av att virusprogramet drog igång en timme för tidigt :3freak Bäst å sätta klockorna rätt då...

Uhm, va? :va

Har du ställt virusprogrammats scan som väckarklocka?

Det var en ny variant! Coo! :tummenupp

hur kan folk komma ihåg sånt ens... sommartid.. lika jobbigt att vakna varje morgon ändå

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt