Har en GSX 750 F 01. Min koppling har blivit sämre och sämre. Nu tar den mycket dåligt. Har spänt vajern till max men det blir bara stumt när jag trycker in hantaget utan att den kopplar helt. Är kopplingen slut och måste bytas, eller är vajen delad och att det på så sätt gör att man kan spänna den till stumt och det tar dåligt i alla fall?
Tack så jätte mycket för hjälp!
Tack så jätte mycket för hjälp!