Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
först blir jag tvungen att köra mamma och mammas moster till vikingline-båtarna i rusningstrafik. 
mamma: du får låna blien i helgen
jag: tacktack. du får tillbaka den sen
mamma: kör försiktigt. och tvätta den. och städa den innuti. men kör inte över dammsugaren denhär gången.
jag: jaha. jaja, visst. näjagskainteköraöverdammsugarenigenmamma
mamma: åsså vill jag låna din halsduk.
VAHHH??? min halsduk? min nya fina halsduk?
mamma: du får ju låna bilen, jag borde få låna din halsduk.
tur att jag köpte två halsdukar. fast det var den fina hon ville låna. fan.
på tillbakavägen var det superköigt och jag svor lite över alla jävla idiotjävlar som envisades med att köra bil i stan.
och då, plötsligt händer det som verkligen inte får hända. jag blev omkörd av roller!!!
efter det var jag så bitter att jag råkade skälla ut grannarna för att dom har parkerat massa bilar med släp mitt i korsningen så att det är livsfarligt att svänga runt hörnet. nu kommer dom vara sura på mig resten av livet och hata mina katter och mina föräldrar och jag kommer aldrig mer få låna deras bilar. nästan allt är rollers fel.

mamma: du får låna blien i helgen
jag: tacktack. du får tillbaka den sen
mamma: kör försiktigt. och tvätta den. och städa den innuti. men kör inte över dammsugaren denhär gången.
jag: jaha. jaja, visst. näjagskainteköraöverdammsugarenigenmamma
mamma: åsså vill jag låna din halsduk.
VAHHH??? min halsduk? min nya fina halsduk?
mamma: du får ju låna bilen, jag borde få låna din halsduk.
tur att jag köpte två halsdukar. fast det var den fina hon ville låna. fan.
på tillbakavägen var det superköigt och jag svor lite över alla jävla idiotjävlar som envisades med att köra bil i stan.
efter det var jag så bitter att jag råkade skälla ut grannarna för att dom har parkerat massa bilar med släp mitt i korsningen så att det är livsfarligt att svänga runt hörnet. nu kommer dom vara sura på mig resten av livet och hata mina katter och mina föräldrar och jag kommer aldrig mer få låna deras bilar. nästan allt är rollers fel.