Då vet man hur det känns att vurpa!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Va ute o trixa lite me hojjen ida o skulle pröva stå på båda benen brevid hojjen å samtidigt köra! Detta slutade som det bör sluta för en 16 åring som sett för mycke film! Dum som ja e tror ja att de e bara att börja springa för att kunna hoppa upp på hojjen så att man kan stanna! Men icke sa nicke! Så ja faller ner på knä och glider 2-3 meter innan jag styr in mot trotoarkanten, med en ganska graftig smäll flyger hojjen upp några decimeter och in i ett staket! Resultatet av detta är lite uppskrapade knän på Gore Tex´s stället, o en liten chock! Ingenting på hojjen eftersom ja fick den över mig! :crash
Så kan de gå fast de slutade som tur va bra! O hålen i stället kan man skylla på knäskrap :rock

Tips: Plocka av allting som liknar kåpor om du ska ut o trixa! Annars kan det bli dyrt! :fakta

ha ha... fan va kul :D

tur att du inte fick några skador.

vad hade du för skor? skovalet lär va extremt viktigt ifall du ska kunna glida på sulorna bredvid hojen.

HW skrev:
Var är alla kameror när man som mest vill ha dom???

Ja det här hade man ju kunnat mörda för att få se på film.
Säkert att du inte spelade in händelsen?

Prova att hänga mer på sadeln/tanken nästa gång (om det blir nån...) fötterna kan bara hasa lite i backen. Att ha hela kroppsvikten på dojjorna är nog inge bra. JAG har iaf vett att ha kamera närvarande... fast jag vurpa ju inte så det vart inte lika kul :D

Bifogat

• slajd.jpg
    slajd.jpg
    97.9 KB · Visningar: 412
Jag hade gympadojjer när ja trixade! Kanske inte det smartaste men jag lyckades köra typ 20-30 meter o hade full kontroll när ja körde men när ja skulle stanna så! :crash Tyvär har ja de inte på film! Men en kompis såg o han sa att det såg ganska kul ut!

Men inte nog me de! Jag va ute med min brors cykel o träna på att åka på bakan! Men när ja ska dra upp cykeln i vädret så går stötdämparen av på mitten!!! Så ja dimper ner på framgaffeln o gör en volt ner i diket! Men ja klara mig den här gången oxå!

eller varför inte trätollor :D

Bifogat

• om34 029.jpg
    om34 029.jpg
    36.9 KB · Visningar: 369
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back