Efter mycket om och men från både posten och försäljaren så är dasslocket färdig slipad och lackad. Nyans skillnaden ser ut att vara mer än det igentligen är. Var det närmaste jag kunde hitta på färgkartan.
Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jiGGa skrev:Efter mycket om och men från både posten och försäljaren så är dasslocket färdig slipad och lackad. Nyans skillnaden ser ut att vara mer än det igentligen är. Var det närmaste jag kunde hitta på färgkartan.
För det första så visste jag inte hur det går till och för det andra så ligger lackeraren som lackat hojen i Uppsala.Padde skrev:Riktigt fint!
Varför gjorde du inte färgprov och fick exakt färg?
Jo den passar. Har en -00:a. Grejen är den att bakdelen är ombyggd. Så allting sitter lite annorlunda. Vet inte vad han har gjort han som byggt den. Kanske var tvungen med den undertalen.HanneZ skrev:På mittenbilden ser den inte ut att passa i bakkant. Vilken årsmodell har du?
Vilken bildJiMpA skrev:han har tagit bort bilden den räkarn
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|