Då var säsongen slut nu...

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Hoj
Kawasaki z750
Så där ja. Efter att ännu en gång inte lyssnat på sin flickvän utan kört en extra runda istället vör raka vägen hem. :huvet Så fick man så man teg. Lyckades träffa den där grusranden som ligger i ytterkanterna av rondellerna och swish sa det när framhjulet föll bort under mig. Så nu är det bara att ställa in henne i garaget och påbörja reparationerna tills nästa säsong. Vem vet kanske rent av är snyggare efter "lite" modifikationer. Någon som vet en bra lackerare i malmö trakten förästren??? Vad har man då lärt sig av denne ens första säsong på två hjul??? Lyssna på sin flickvän.... Nääää :arsele HÅll dig borta från gruset i kurvorna, det är årets läxa. Vi ses tills nästa vår. Då med en ny hoj och förhoppningsvis lite lärdommar i bagaget. Sköt om er och skör försiktigt som sista veckorna

Trist. Om det var något mer som pajade kanske jag har det du behöver. kolla min signatur isf.

gyver skrev:
Så nu är det bara att ställa in henne i garaget och påbörja reparationerna tills nästa säsong. Vem vet kanske rent av är snyggare efter "lite" modifikationer.

Byt ut dina trasiga kåpor mot kolfiber :7peta :hihi

Naj mannen...fan va tråkigt...har du hel/halv/trafik eller?

ha d gott

vet hur det känns... fick för mig att ta hojjen häromdan till jobbet, spöregn till trots... lyckas givetvis träffa ett brunnslock o vipps låg jag där. det löjligaste av allt är nog att trots att jag blott höll ung. 30-40kmh så lyckades jag böja båda gaffelbenen + nedre kronan. menmen, nu 12500:-(halvfösäkring :kocko ) senare står hojjen ändock redo för de sista kalla dagarna på säsongen, lite repigare men ack så villig :yoparty

materiella skador går alltid att laga/ersätta bara man klarar sin kropp å hojar gör sig bäst i ihop plock styling med olika färger å så.
Vill man lära sig köra (vilket jag inte kan efter fem säsonger) så kommer man vurpa många gånger på vägen :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN