Då var man utan hoj!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
...bara tillfälligt dock.

hojjen har sålt sig.

Jag trivdes inte bland blockets 22000 andra hojannonser, (vars priser är allmänt löjliga i mitt tycke), så jag sålde. Meningen med att sälja är ju att få grejjer sålda. Denna gången tog dock över medel-tid för mig, 2 veckor. Varav en vecka med lägre pris.

Så det är dagens tips, ni som vill sälja, sänk priset :tummenupp

...

No more gata för min del.

Känns som at jag ryckt liemannen i bockskägget och kommit undan. 8,5 år på gata sen A1 kort, men synen av kallenortons föräldrar (bl a) på olycksplatsen, samt fler faktorer än så - gör att gatåkning går fetbort just nu. Det är dessutom för mkt pajas-folk som förstör för andra, som ger ärliga hojåkare dåligt rykte runt sveav etc, bara löjligt med allt machotrams.

Så, det blir bankörning ist, licens vart ju kirrat för ngt år sen. Ngn med vettig banhoj for sale, som tror sig vilja sälja till bra pris, kan ju skicka pm (R1, Gix1000, zx10r, cbr rr)

Tills dess, peace

Du går samma linje som mig, jag har ju inte ens gathoj längre,
men när det kommer en ny hoj så blir det nog en racehoj och raceköra på banor :)

Du går samma linje som mig, jag har ju inte ens gathoj längre,
men när det kommer en ny hoj så blir det nog en racehoj och raceköra på banor :)

det är bra kod!

...man ska göra det man känner för. jag har hela tiden kännt massor för att brassa helvete, men sen ett tag känns det bara töntigt (på almänna vägar). vilket fucko som helst kan göra det, men köra fort på bana är det inte alla som kan. känns mer utmaning, samt man får tillfälle å utnyttja hojjen till det den är gjord för, dvs inte bränna gummi framför polisen å sabba för alla andra som somliga gör.

sen, ja, fan, finns massor negativt att skriva om gatkörning just nu (rip... vif... försäkringspremien 6-dubblades, vadfan" "djävla politiker" .. "djävla billister" .."satans dumma gubbjävel som svängde när jag kom i 280 blås å skulle köra om" etc, "det är så synd om oss hojåkare" bla bla bla bla).

inte så mkt negativt om banåkning alls, förutom att sthlm inte har en egen :( men det kanske är lika bra, sthlm tycks vara fullt av drägg, och jag vill inte träna banåkning bland en massa slödder som även fått för sig att det kan förlänga deras penisar.

Last edited:
det är bra kod!

...man ska göra det man känner för. jag har hela tiden kännt massor för att brassa helvete, men sen ett tag känns det bara töntigt (på almänna vägar). vilket fucko som helst kan göra det, men köra fort på bana är det inte alla som kan. känns mer utmaning, samt man får tillfälle å utnyttja hojjen till det den är gjord för, dvs inte bränna gummi framför polisen å sabba för alla andra som somliga gör.

sen, ja, fan, finns massor negativt att skriva om gatkörning just nu (rip... vif... försäkringspremien 6-dubblades, vadfan" "djävla politiker" .. "djävla billister" .."satans dumma gubbjävel som svängde när jag kom i 280 blås å skulle köra om" etc, "det är så synd om oss hojåkare" bla bla bla bla).

inte så mkt negativt om banåkning alls, förutom att sthlm inte har en egen :( men det kanske är lika bra, sthlm tycks vara fullt av drägg, och jag vill inte träna banåkning bland en massa slödder som även fått för sig att det kan förlänga deras penisar.

Synd att du tappat gnistan, men skyll inte ALLT på andra.
Det är lite SH-syndromet, man gnäller på andra utan att rannsaka sig själva först. Vissa tycker att bombrepor är värre än burnisar, men det är fortfarande lika illa att skylla sina fel på nån annan. Det finns ett fåtal sporthojsåkare som kan kliva fram och säga att "jag har aldrig brutit mot lagen medvetet".
Har alltid tyckt att du gjort bra inlägg med distans eftersom du ser farorna i det du gör. Men nu har du kommit ner på en rätt låg nivå där du sätter dig själv som en laglig förebild och alla andra är dumma mot dig. Egen skit luktar bäst sägs det.
Ska inte säga lycka till på banan då jag är vidskeplig, men kör snyggt och var försiktig!

Hade det funnits en bana i sthlm, så hade jag gjort samma sak. Hoppas du hittar dig en riktig rökarraket nu :tummenupp

det är bra kod!

Räknar du dig en av dem kanske? Du tränar ju bana på bulten(el har gjort) du blir nog lika mycket drägg och slödder förklarad av andra som du själv dräggförklarar..

Warm upp på bulten räcker inte långt på bana :fakta, nåja skall bli kul och se hur du klarar dig att göra warm upp på bana, ekar det i mitt huvud:va el har vi inte hör det här förut...:)

Lägger man upp en sådan Video, med så DÅLIG kvalité dessutom så andas det för mycket posör i mina ögon, tacka vet jag DTM, där ser man att det går undan iaf, sen om det är smart är en annan sak..

Last edited:
stackars dig att alla e så dumma mot dig *s*
speciellt dom elaka pojkarna på sveavägen som har roligt med de andra.

Men du har rätt. Du skall vara på bana ist så slipper man höra gnället här
om hur andra kör och betersig. hehe

Hmmm.... Varför inte förena det bästa av 2 världar, d.v.s köp en gathoj och kör några fina sommarsvängar när du känner för det, och sen köra banåkning för resten av slanten.
Man kan ju faktiskt ha samma hoj för det.
hur som hellst lycka till med banåkningen.

p.s glöm för all del inte bort vad jag skrev i din förra tråd om att börja köra rookie 1000.ds

det är bra kod!

Du kan ju inte va på riktigt!!:pannkyss

Yeye, men inrikning enbart bana har jag hört förr:tungan
Vad ska vi bomba bulten och bogan med nästa år mån tro, 1098?
Utgång ikväll btw! Glenne fyller!:yoparty

Jag skulle också vilja börja med bankörning men då får man ju lägga alla andra intressen på hyllan och börja åka land och rike runt för att få köra ett fåtal timmar i veckan.

Nej jag tänker fortsätta med gatåkandet så jag kan sticka ut en liten sväng då och då när det finns tid över.

:fatta! Jadu, förstår ditt resonemang, men inte hur du kan ha en länk till tidskvalbulten på sidan, gissa vad svenson med ungar i volvon tycker är mest puckat, att leka RR-missill bland ungarna och riskera andras liv eller göra en börnis stillastående.

Banköning är det enda rätta, problemet är tillgången till banor. Som jag sagt tidigare borde det vara varje individs rättighet att ha en bana att köra på när andan faller på och man har tid över. Drömmen är en väderskyddad bana som är öppen dygnet runt där man bara kör in och betalar för med visa kortet eller ett klippkort med viss rabatt.

Att köra fort på allmänna vägar är och förblir riskabelt för alla, men var fasen skall man ta vägen när man inte kan dedikera vissa dagar till banåka utan får ta den tid som blir över?

Skall vi starta en landsomfattande "RR PayDrive" företagskedja så alla får köra av sig på allvar utan att dra hela MC kollektivet i skiten?

/D.

Banköning är det enda rätta, problemet är tillgången till banor.

Skall vi starta en landsomfattande "RR PayDrive" företagskedja så alla får köra av sig på allvar utan att dra hela MC kollektivet i skiten?

/D.

En bana i stockholmstrakten vore inte fel och inte om 10-20 år utan omgående, synd att det verkar vara så svårt bara..

Fan nu när du e i säljartagen, så varför inte kränga datorn också.
Jag menar då slipper ju du alla oasvariga människor i syyyyberrymden också !

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph