Då var man tillbaka, ska skriva RR i Motorrad

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
De flesta som hänger här på Racingforumet har jag antagligen träffat ute på RR-banorna under de sex åren som jag drev Highsider.
För ett år sedan bestämde vi oss för att lägga ner den tidningen tyvärr. Men nu är jag tillbaka och ska på nytt bevaka svensk RR.

Klicka in på länken och läs gärna, särskilt alla som utövar RR i SM klasserna!
http://www.motorrad.se/?nid=1654

Gratulerar, bara att borra ned huvudet igen!

Gratulerar, bara att borra ned huvudet igen!

Japp! Men det blir inte samma stress/press över att behöva skriva dagligen och dra in tillräckligt med pengar för att överleva osv. Detta blir ett väldigt roligt extrajobb.

Utöver racing så kommer jag att skriva resereportage och säkerligen en del annat. Ser verkligen fram emot detta=)

Äntligen kan man läsa om svensk RR igen. :tummenupp Dags att bli prenumerant på Motorrad. :)

Rash, är det bara i papperstidningen du ska skriva, eller skriver du i web-upplagan också? Vill ju ha SNABBA uppdateringar….

Grattis!!
Fixa en länk så man kan börja prenumerera på blaskan så dom ser att det är du som värvat prenumeranten!
Och att bratwurstarna ger dig mera betalt när dom ser hur många som köper tidningen tack vare att du skriver i den! :banana

/A

Om man får drömma om reportage man skulle vilja läsa, så står ett STOOOORT reportage om IoM GP och bg väldigt högt på min önskelista.... :)
:squid

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey