Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
überjahn skrev:Jahopp, idag blev man med i hårda-gänget... dvs att man får hänga på det forumet där dom stora pojkarna håller till![]()
Köpte en Xr650l motard idag, nu är det bara uppkörningen som ska klaras av sedan syns vi på vägarna.![]()
Mvh Erik.

Rasorblade skrev:Å så byt ut framskärmen.....
Grattis till hojen
überjahn skrev:Jahopp, idag blev man med i hårda-gänget... dvs att man får hänga på det forumet där dom stora pojkarna håller till![]()
Köpte en Xr650l motard idag, nu är det bara uppkörningen som ska klaras av sedan syns vi på vägarna.![]()
Mvh Erik.
lorkan skrev:Jaså det blev affär. Du nämnde i nån tråd tidigare att du skulle kolla mellanhoj idag.![]()
Grattis !
By the way, vad får man pröjsa för en sån ? Årsmodell ? Antal kusar original?
Rasorblade skrev:

mp_87 skrev:FräCkt!!11
Hur mkt gav du för den jäkeln då? =)
Jag hade nog bytt bort den där ljuddämparen till ngt finare, satt på en ktm-stänka fram (lacka vit) och skärt bort korvarna på framdämparna , o ev. byta blinkers eller bara matta dem / genomskinligt glas.![]()
mp_87 skrev:FräCkt!!11
satt på en ktm-stänka fram (lacka vit)
Byt detta och detta och detta. Alla har kanske inte lika mycke pengar som ni har!
haha...haha...*s*Mögel skrev:Fan vad alla klagar.Byt detta och detta och detta. Alla har kanske inte lika mycke pengar som ni har!
Snygg hoj...![]()
Men hade jag var dig hade jag bytt ljuddämparen, färgen, sadeln, lampan, tank locket, bensinen, bakdäcket, och kanske handtagen!![]()
![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda