Då var man stor då...

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Jahopp, idag blev man med i hårda-gänget... dvs att man får hänga på det forumet där dom stora pojkarna håller till :tomten

Köpte en Xr650l motard idag, nu är det bara uppkörningen som ska klaras av sedan syns vi på vägarna. :)

Mvh Erik.

Bifogat

• första dagen xr 002.jpg
    första dagen xr 002.jpg
    91.1 KB · Visningar: 297
Last edited:
überjahn skrev:
Jahopp, idag blev man med i hårda-gänget... dvs att man får hänga på det forumet där dom stora pojkarna håller till :tomten

Köpte en Xr650l motard idag, nu är det bara uppkörningen som ska klaras av sedan syns vi på vägarna. :)

Mvh Erik.

på med ett slip on o öppna luftburken o bestycka om så du får en lite roligare hoj :tummenupp
är du lång så prova o montera styrhöjare..gjorde grym skillnad på min xr600.
sen skjuter du upp gaffelbenen nåra cm, lite mer rolig + bättre stuk :banana

have fun :yoparty

überjahn skrev:

Mvh Erik.

Jaså det blev affär. Du nämnde i nån tråd tidigare att du skulle kolla mellanhoj idag. :)

Grattis ! :)

By the way, vad får man pröjsa för en sån ? Årsmodell ? Antal kusar original?

FräCkt!!11

Hur mkt gav du för den jäkeln då? =)
Jag hade nog bytt bort den där ljuddämparen till ngt finare, satt på en ktm-stänka fram (lacka vit) och skärt bort korvarna på framdämparna , o ev. byta blinkers eller bara matta dem / genomskinligt glas. :tummenupp

mp_87 skrev:
FräCkt!!11

Hur mkt gav du för den jäkeln då? =)
Jag hade nog bytt bort den där ljuddämparen till ngt finare, satt på en ktm-stänka fram (lacka vit) och skärt bort korvarna på framdämparna , o ev. byta blinkers eller bara matta dem / genomskinligt glas. :tummenupp

Jaja, får se vad som kommer göras med den...

Just nu är det lite ont om mynt efter köpet...

Mvh Erik.

mp_87 skrev:
FräCkt!!11
satt på en ktm-stänka fram (lacka vit)

Färgen blåser nog bort av plasten då du närmar dig 100 så det låter som en rätt kass ide.
Dämparen skulle dock inte skada att byta.
Grattis iaf!

Fan vad alla klagar. :va Byt detta och detta och detta. Alla har kanske inte lika mycke pengar som ni har!

Snygg hoj... :tummenupp

Men hade jag var dig hade jag bytt ljuddämparen, färgen, sadeln, lampan, tank locket, bensinen, bakdäcket, och kanske handtagen! :lol :rolleyes:

Mögel skrev:
Fan vad alla klagar. :va Byt detta och detta och detta. Alla har kanske inte lika mycke pengar som ni har!

Snygg hoj... :tummenupp

Men hade jag var dig hade jag bytt ljuddämparen, färgen, sadeln, lampan, tank locket, bensinen, bakdäcket, och kanske handtagen! :lol :rolleyes:
haha...haha...*s*

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...