Då var man nästan nybörjare

Novakovic

Novakovic
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby, Sthlm
Hoj
Suzuki RG
Hejsan! för två år sen var jag i thailand o hyrde en MC i tre veckor. jag blev frälst :D... där kör man ju utan körkort så då behövde man inte tänka på det. sen kom jag hem. gjorde lumpen och glömde mina planer om MC körkort. nu har jag börjat jobba igen och vill ta MC körkort... någon som är bra på hur man tar MC körkort och vad man behöver? hur mycket kostar tex ett Lätt MC körkort?

tack stevan
 
EDIT: Du ska nog inte ha MC-kort, förbannade nolla.
 
Last edited:
du blir nog inte långvarig på sporthoj... bättre lycka om några år...
 
Novakovic skrev:
trevligt att vissa är så trevliga och mogna här.

Är du rätt man att kommentera om någon är otrevlig... :confused:
Efter att ha läst dina andra inlägg så är det nog inte många som vill ha dig här på forumet... :kocko
 
betong i sandlådan? ihopklistrat lego? rostigt mekano? något gick fel....
 
snacka om vem som inte är mogen.... :kocko
skaffa körkort och mogna lite först..... fan du måste vara trafikfara.. för dig
och för allmänheten..........

:huvet
 
Novakovic skrev:
Hejsan! för två år sen var jag i thailand o hyrde en MC i tre veckor. jag blev frälst :D... där kör man ju utan körkort så då behövde man inte tänka på det. sen kom jag hem. gjorde lumpen och glömde mina planer om MC körkort. nu har jag börjat jobba igen och vill ta MC körkort... någon som är bra på hur man tar MC körkort och vad man behöver? hur mycket kostar tex ett Lätt MC körkort?

tack stevan



om man tänker på hur dum du e så kan du ju inte ha ett allt för välbetalt jobb, så håll dig till moppe för fan du har inte pengar till försäkringen:) :kocko
 
ja oh...

vem har jag förolämpat utan er? om jag har varit otrevlig ber jag om ursäkt men jag förstår inte vad ni menar. :kocko
 
Novakovic skrev:
...jag förstår inte vad ni menar.
Det är en betydande del av problemet. Dumskalle.
 
Håll dig borta härifrån bara och fråga inget mer (idiotiskt inlägg angående han som omkom). Imorrn har du nog PM från någon moderator hoppas jag och sen blir du bannad eller får tänka innan du skriver.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top