Då var man körkortslös igen......

Körkort

Jag kommer antagligen fortfarande hänga med på onsdagarna och på andra rundor som någons möghacka om någon känner för lite sällskap. Så¨nu har man 48 timmar på sig att gazza satan ...... Jag han ju inte bli av med kortet igen ... hehe[/QUOTE]

Trist att höra. :confused:
Men du kan bli min bitch. Du kan åka baklänges och sköta körarskolan på det viset. :banana

HAX skrev:
Jag kommer antagligen fortfarande hänga med på onsdagarna och på andra rundor som någons möghacka om någon känner för lite sällskap. Så¨nu har man 48 timmar på sig att gazza satan ...... Jag han ju inte bli av med kortet igen ... hehe

Trist att höra. :confused:
Men du kan bli min bitch. Du kan åka baklänges och sköta körarskolan på det viset. :banana[/QUOTE]
kolla ett par inägg tillbaka .......

Såja... då var inte bara förtroendet förbrukat :fatta!
Inga mer Gegg-kvällar... tyckte ändå du flippade ur varje gång :tuttar

...dessutom bjöd jag in massor av vettiga människor på framtida Onsdagsgazz - dessa måste nu avbeställas, och vem skall betala smörgåstårtan :va

/Superlurad fjant - drömmar som sprack - glad ändå :D

EDIT: Inte ens kört ifrån en civilare då??? :(

Last edited:
Robz skrev:
Såja... då var inte bara förtroendet förbrukat :fatta!
Inga mer Gegg-kvällar... tyckte ändå du flippade ur varje gång :tuttar

...dessutom bjöd jag in massor av vettiga människor på framtida Onsdagsgazz - dessa måste nu avbeställas, och vem skall betala smörgåstårtan :va

/Superlurad fjant - drömmar som sprack - glad ändå :D

EDIT: Inte ens kört ifrån en civilare då??? :(
Robz aka Lättlurad rutinerad förare [tm] :D

Brukar annars inte va så svårt att köra ifrån en MC-snut som en rutinerad säker förare?? :D :yoparty :arsele

*/ ?>
Back