Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vilken slump att det var just i Landskrona....flipm0de skrev:Polisen ringde hem o sa precis att dom hade hittat min hoj i Landskrona![]()
![]()
![]()
Jag hade ingen aning om att den var borta....
FAAAAAAAAAN.... MEN TUR ATT DOM HITTA DEN IAF![]()
![]()
I Second That!blom skrev:ja herre jävlar![]()
trelleborgaren skrev:adnan & Co![]()
Zee skrev:Va faän?! Skakar inte dom galler än?

ape skrev:Men ok om ni vet att det var den här Adnan som gjorde det, varför åker ni inte till honom för att "prata lite". Ok seriöst vet folk att han är tjuv så kan han väl inte känna sig så säker.

flipm0de skrev:för övrigt så sa polisen att dom visste att gäng har varit i farten lite överallt från landskrona...
men dom hade tydligen tagit ett litet fjun på bar gärning.. men han hade varit inne o vänt hos socialen o sen rakt ut igen... så dom var själva lite uppgivna![]()
det värsta av allt också är att hojtjuven hade låst cyklen, och polisen kunde inte klippa det.... så vi fick bära hojen och sen fick vi dra upp den på släp...![]()
och den stod parkerad på ett cykelställ utanför ett betongblock i landskronas ghetto..![]()
Maverick_ou812 skrev:Vilken slump att det var just i Landskrona....![]()
Var inte du med o gazzade igår förresten?
Ljunghusen skrev:Varför satte dom inte span på den??
När vår ruttna 740 stals och hittades satte dom ett antal man på span i ett dygn!
inte kan dom väl få sina tassar blöta för en stulen hoj? det är ju varmt i fint på fikarummet 
Hur ska dom få reda på att det var du som lattjade med han?flipm0de skrev:och sen har jag 27 kusiner efter mig![]()
flipm0de skrev:och sen har jag 27 kusiner efter mig![]()
flipm0de skrev:men hallå ?? :kocko
det regnade juinte kan dom väl få sina tassar blöta för en stulen hoj? det är ju varmt i fint på fikarummet
![]()

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |