Då var det dags och anmäla sig!

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Den 28-30 maj blir det invigning av dragracingbanan här i Malmö och till alla Er som sagt sig vara "King of the street" är det upp till bevis!

För anmälan och prisinformation så är det lättast och gå in på: http://www.streetrace.com/srif/Anmalan formular.htm

Om ni endast skall köra en onsdag så kostar detta 60 i inträde samt engångslicens på 100:-

Om ni nu redan vet med er att ni skall köra flera gånger så köp en debutantlicens för 300:- som varar i 1år.

Väl mött på banan där pojkar blir män eller var det tvärtom?

// Killer

Typiskt att det ska krocka med SM i RR på Sviestad :huvet

Jag kommer lätt att lösa en engångslicens och köra dom onsdagar som det inte är RR på Falken.

Be afraid all of you with R1 and other crap bikes :arsele
Old Gixxers rules...

Länk http://www.streetrace.com/srif/

Last edited:
Var 17 ligger banan, finns det ingen info om detta eller :va

KetogaN skrev:
Jaså din misserpasser :mad: köp hoj nu istället så jag kan köra ifrån dig på strippen, jag är snabbast i stan :fyllisar .... rakt fram altså :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jaså din misserpasser :mad: köp hoj nu istället så jag kan köra ifrån dig på strippen, jag är snabbast i stan :fyllisar .... rakt fram altså :gnissla

Mer dåliga nyheter om min hälsa som jag inte känner för att lufta här sätter nog stopp för det.. :(

/Karl

Last edited:
KetogaN skrev:
Mer dåliga nyheter om min hälsa som jag inte känner för att lufta här sätter nog stop för det.. :(

/Karl
Satan oxå, vem ska jag nu trimma...

Zxr_Green skrev:
till höger om infarten till hemsögatan eller vad det nu heter...fortsätter en liten bit till ner för gatan
Tack då hittar jag, är det trafikförbud på kvällar där oxå :va

GSXR1100R skrev:
Tack då hittar jag, är det trafikförbud på kvällar där oxå :va
nä du kör ju på den vägen där det e 2 filigt åt båda hållen o sen refug i mitten.. det e bara förbud på sidogaterna... så det e lugnt att va där på kvällen ifall grinarna e öppna.. annars finns det ju alltid stora bulltsaxar :hihi

Rogerr skrev:
Va i hela .... du hittar ju bort dej över allt annars, så då kunde du väll kunna hitta dit bort?
Parallelt med strippen ligger den, men varför ingen vägbeskrivning?

tur

Jag kommer kör bäst av Tre sist över linjen bjuder på pizza :)

Du ska få pisk av en liten 750cc :fatta! :fatta!

Killer skrev:
Den 28-30 maj blir det invigning av dragracingbanan här i Malmö och till alla Er som sagt sig vara "King of the street" är det upp till bevis!

För anmälan och prisinformation så är det lättast och gå in på: http://www.streetrace.com/srif/Anmalan formular.htm

Om ni endast skall köra en onsdag så kostar detta 60 i inträde samt engångslicens på 100:-

Om ni nu redan vet med er att ni skall köra flera gånger så köp en debutantlicens för 300:- som varar i 1år.

Väl mött på banan där pojkar blir män eller var det tvärtom?

// Killer

Busfrö skrev:
Jag kommer kör bäst av Tre sist över linjen bjuder på pizza :)

Du ska få pisk av en liten 750cc :fatta! :fatta!
Försiktigt nu N - banan är väl bara 201m (?) Och denna distans har du ju t o m loosat mot en sur F.D. TL1000 som aldrig tidigare "dratt" :arsele (Filmbevis finnes) :rofl

Robz skrev:
Försiktigt nu N - banan är väl bara 201m (?) Och denna distans har du ju t o m loosat mot en sur F.D. TL1000 som aldrig tidigare "dratt" :arsele (Filmbevis finnes) :rofl

Fördelen med och köra 201m är att även mindre hojar har chans o komma först över mållinjen.

Busfröet , glöm inte o anmäla dig innan den 25 maj , efteranmälan på plats funkar inte pga att dom vill kunna ge publiken rätt namn osv i sina broschyrer.

Till alla andra så kom dit o heja på busfröet för det lär han behöva speciellt om han skall köra mot en gammelgixxer.

Killer //

No point for second place

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP