Då var det dags igen för bankörning

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Lyfter denna tråd igen. Jag funderar på att åka alternativt gå licenskursen på Midlanda som är samma helg. Tänker inte älta själva arrangemanget mera, jag var där ifjol och vi från Umeå är nog överens om hur saker och ting bör fungera. MEN det är mycket åkningen för pengarna, inte nog med det de verkar som många storfräsare har anmält sig. Min bestämda uppfattning är att vill man bli duktigt på att köra hoj skall man köra med de som är bättre.
Så är någon intresserad?

RJ skrev:
Lyfter denna tråd igen. Jag funderar på att åka alternativt gå licenskursen på Midlanda som är samma helg. Tänker inte älta själva arrangemanget mera, jag var där ifjol och vi från Umeå är nog överens om hur saker och ting bör fungera. MEN det är mycket åkningen för pengarna, inte nog med det de verkar som många storfräsare har anmält sig. Min bestämda uppfattning är att vill man bli duktigt på att köra hoj skall man köra med de som är bättre.
Så är någon intresserad?
Vilken kurs? Vilken helg? Kan man åka utan att gå kursen?

Virtasalmi verkar ju möjligt i alla fall

RJ skrev:
Så är någon intresserad?

Har grönt med familjen i alla fall, :D men det bör nog bli flera helst 3 st. om jag ska ha råd att åka. Ska övertala lite folk på mässan nu i helgen, om det är några där så klart. :confused: Vi hörs framöver :tummenupp , är det hela arr. som är intr. eller kan man dela av och åka 3 dagar bara. Tror inte min otränade blekfeta hydda klarar fullgasracing i 4 dar i sträck. :gnissla Kanooongrej om det skulle bli av. :banana

Suzukiman skrev:
Har pratat med Rasta Robert i Skellefteå och dom håller på att kika om vi inte kan ordna något själva!
Hur går det? Såg att luleborna funderat på att hyra banan i augusti.

RJ skrev:
Hur går det? Såg att luleborna funderat på att hyra banan i augusti.

Har inte pratat med Robban nu på ett tag, så jag vet faktiskt inte hur landet ligger.
Vi har ju inom tre veckor våran första tävling så detta ämne är väl kanske just nu inte prio ett..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT