Då var det dags för rullgrus igen då!

Larsson

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000-07
Varning för grus strängar lite har o där på vägen mellan Sandviken och Årsunda (kanske ännu längre bort?? Vek av i Årsunda.....)!!! Ingen varningsskylt alls fast det till och med var grussträngar mitt i kurvorna :mad:
Tur att jag åkte riktigt sakta för jag snackade med polaren som satt bakpå..... Hade jag hållt 90 knyck i den där kurvan så hade jag troligtvis hamnat i diket

Jävla skitlagningar!! Ska det bli en till vurpa på inom en vecka på grund av lagningarna eller??? :kocko

NOLLVISION - :rolleyes: Hej o hå lycka till med dom där s.k. lagningarna

Last edited:
Larsson skrev:
Varning för grus strängar lite har o där på vägen mellan Sandviken och Årsunda (kanske ännu längre bort?? Vek av i Årsunda.....)!!! Ingen varningsskylt alls fast det till och med var grussträngar mitt i kurvorna :mad:
Tur att jag åkte riktigt sakta för jag snackade med polaren som satt bakpå..... Hade jag hållt 90 knyck i den där kurvan så hade jag troligtvis hamnat i diket

Jävla skitlagningar!! Ska det bli en till vurpa på inom en vecka på grund av lagningarna eller??? :kocko

NOLLVISION - :rolleyes: Hej o hå lycka till med dom där s.k. lagningarna

Håller med, hoppas de vaknar snart...

Jag ringde nyss till VV informationscentral (0611-44112) men där hade dom ingen aning om rullgruslagningar på 272:an söder om Sandviken. :va

Nu är det fan dags att de rullgrusansvariga ställs mot väggen. Lite feta stämningar skulle inte skada.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard