Då va man bokad för vit grupp på SRW 3/7

Zilversurfer skrev:
Bokad...Det blir mycket körning 2-3:e lördag Racing4Fun, Söndag Instr. SMC + SRW.

vi ses

Hah, så mycket pallar man inte köra. Hade chans o boka SRW men nä tack, det räcker o va på knudan mellan 7-17 eller vad det var..

Jaha, då missade man även en av dessa platser... :gråta

25 st i varje grupp, det blir 75 hojar på plats :tummenupp Kommer elen att va klar till DV?

Plats i Röd eller Gul grupp SRW 3/7 övertages.

Är det någon av er som utav någon anledning inte själva kan köra så övertar jag gärna er plats. Gul eller Röd grupp den 3/7 på SRW.

Ring 070/7201352
eller skicka ett pm. :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Nu är man bokad både 3/7 samt 10/7 :banana

Jag har tagit på mig att agera bromskloss i vit grupp till den 10:e. Jag kanske skulle montera tillbaks backspeglar så jag kan hålla undan när jag blir omkörd ... :hihi

ThomasN skrev:
Jag har tagit på mig att agera bromskloss i vit grupp till den 10:e. Jag kanske skulle montera tillbaks backspeglar så jag kan hålla undan när jag blir omkörd ... :hihi
Hallå där detta är mitt jobb :tungan

Jaha, då blir det Vilda Western på Söndag, jag kommer inte hålla igen - den nya banan ska smiskas så in i h-e........

Är det inte sagt att man ska ha mycket banerfarenhet för att köra i vit grupp?

Zilversurfer skrev:
Du Micke man...så långsam är du inte. Du blir bara bättre och bättre ju äldre du blir:)
Idag gäller det, man eller mus, 1.03 skall putsas av ZS :D själv så siktar jag på 1.13 :gnissla

Zilversurfer skrev:
Du Micke man...så långsam är du. Du blir bara värre och värre ju äldre du blir:)

Det där var väll inte speciellt hygligt?
GSXRRR1100RR är kanske inte så där speciellt jättesnabb men kör alltid som en gud och igentligen alltid lagom fort. De ytterst få gångerna det ändå faljerar finns det alltid en hel mängd goda förklaringar och ursäkter.

Rogerr skrev:
Det där var väll inte speciellt hygligt?
GSXRRR1100RR är kanske inte så där speciellt jättesnabb men kör alltid som en gud och igentligen alltid lagom fort. De ytterst få gångerna det ändå faljerar finns det alltid en hel mängd goda förklaringar och ursäkter.
Är du väldigt bakis idag :confused:

Grymt bra nya SRW har blivit :tummenupp ,
stor eloge till danskarna som stått för fiolerna och kurvmakaren som ritat.

Såååå jäkla skön att köra :tummenupp :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...