Då va det bestämmt, hoppas jag

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Hven/Landskrona/GBG
Hoj
Flaka/R1
Då har man handlat en zxr 750! mkt fin e den, men spargrisen blev inte så glad precis. leverans imorgon, hoppas jag. det största problemet e att jag inte får köra den! har ju bara mellan kort.... nån som vet hur man får den strypt o reggad på kortast möjliga tid? tack till Per o nordh, bra att man hade er med. haaaje

skoj det här med försäkringar, skillnad på sådär 30000kr, folksam dyrast, trygg hansa billigast. :yoparty
 
Gratulerar.

Bara att snacka med MC-Kompaniet, de skickar en strypsats, du sätter i skiten, besiktigar. Klart.

:hej
 
hittade sidan, e det bara att slänga i o skriva nån kråka på att man gjort det? o sen bara regga? låter bra. vad e det för typ av sprypningar för det mesta? svårt att montera? brukar påstå att jag är bra på att meka, men sen så rasade min 125a, 6 gånger. så man vill inte skruva för mycket, nu när allt fungerar för en gångs skull!
 
Rackzo skrev:
hittade sidan, e det bara att slänga i o skriva nån kråka på att man gjort det? o sen bara regga? låter bra. vad e det för typ av sprypningar för det mesta? svårt att montera? brukar påstå att jag är bra på att meka, men sen så rasade min 125a, 6 gånger. så man vill inte skruva för mycket, nu när allt fungerar för en gångs skull!
Får med ett papper som bevisar att strypningarna är korrekt installerade, som ska skrivas på. Sedan är det bara att tuffa till besiktningen, håva upp stålars och sedan åka hem igen.

För det mesta är det insugsbrickor som stryper luftintaget vilket leder till lägre effekt. Inte det minsta svårt att montera. Görs på en liten stund om du är på G...
 
Då står pärlan hemma! den e jävligt fin! hoppas det blir många turer i skåne nu, får nog lite svårt o hänga med bara! men jag får väll öva, veckans projekt blir att få upp framhjulet i luften lite, får se hur det går..... :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top