rg Henke
rg Henke
de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle fått tag i dom och fan spikat fast dom i ett träd eller dylikt till allmänt beskådande.göra med!! valfri plågsam lek..E så¨less på folk som inte kan ge fan i andras saker..nyss haft småjävlar i mitt garage..e nog fan tvungen att bete sig som en psykopat för att avskräcka mot stölder.rg Henke skrev:2448140de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg
![]()
rg Henke skrev:2448140de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg
![]()
duckie skrev:2450235Ja herregud! Det borde va DÖDSSTRAFF på att titta på nån annans hoj! :mad :tokig

rg Henke skrev:2448140de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg
![]()
Victor skrev:2464860Är det sant?!?
TITTADE dom på DIN hoj?
Du borde satt på dig löparskorna, kubbat efter och slagit ner gubbarna på stört.
fy fan
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |