då va de nästan min tur

rg Henke

rg Henke
Gick med
26 Dec 2005
Hoj
Drz 400 -05 Gpr trimmad
de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg
:mad:

rg Henke skrev:
2448140 de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg
Skulle fått tag i dom och fan spikat fast dom i ett träd eller dylikt till allmänt beskådande.göra med!! valfri plågsam lek..E så¨less på folk som inte kan ge fan i andras saker..nyss haft småjävlar i mitt garage..e nog fan tvungen att bete sig som en psykopat för att avskräcka mot stölder.

Mvh

Ja herregud! Det borde va DÖDSSTRAFF på att titta på nån annans hoj! :mad :tokig

rg Henke skrev:
2448140 de va nära nu kom hem från stan igår vid 1 så när jag kommer in på gårdsplanen ser jag två gubbar står å tittar på min mc när dom ser mig springer dom iväg

Du borde ha väntat och sett vad de tänkte göra, sedan kunde du ha spöat upp dom :tummenupp

rg Henke skrev:

Är det sant?!?
TITTADE dom på DIN hoj?
Du borde satt på dig löparskorna, kubbat efter och slagit ner gubbarna på stört.
fy fan

Victor skrev:
2464860 Är det sant?!?
TITTADE dom på DIN hoj?
Du borde satt på dig löparskorna, kubbat efter och slagit ner gubbarna på stört.
fy fan

Är man seriös och kikar på en hoj.. Och ägaren råkar komma.. Så stannar man och tjabbar lite båge..

Är man oseriös och kikar på en hoj.. Och ägaren råkar komma.. Så kutar man järnet för man tror man ska få smaka batong båge...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!